|

رونمایی سحر قریشی از نیوفیس سانتی مانتالش؛ با مروارید تو چشاش چه جولونی میده!

sahar ghoryshi shayanews

سحر قریشی این روزها حسابی تو فضای مجازی فعال شده تو این یک هفته اخیر کلی عکس و پست باحال تو یوتیوب و اینستاگرامش منتشر کرد

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز- سحر قریشی احتمالاً دیگه قید برگشتن به ایران رو زده و قصد داره ادامه زندگیش روتو دبی بگذرونه. البته اینم بگیم که سحر خانوم قریشی کلاً قابل پیش بینی نیست و نامزد شدنش با تتلو این موضوع رو نشون میده اما رفتار و ویدیوهایی که تواین مدت تو پیج شخصی و صفحات مجازیش منتشر کرده گواه این مدعا است که سحر ایران برگرد نیست و حداقل اگه هم بخواد بیاد ایران دیگه شانسی برای بازیگر و حضور در سینما و تلویزیون نداره. البته سحر قریشی تو این چند سال اخیر هم خیلی اثر درخشانی تو کارنامه کاریش نداشت و شاید به خاطر همین موضوع بود که تصمیم گرفت مسیر زندگیش روعوض کنه و بیوفته دنبال حاشیه!

amir+ta

سحر قریشی وفیس تازه اش تو سال نو

سحر قریشی  با انتشار تصویری جدید اینستاگرام خود را به روز کرد. قریشی در کپشن این عکس نوشت: واسه چیزی که میخوای باید بجنگی، حتی ممکنه لازم شه شمشیر بکشی از رو تغییر کنی پر رووو.

البته تصاویر جدید خانوم قریشی چندتا نکته هم داره که یکی ویپی که دست خانوم خانوما هست و دودی که داده بیرون و دیگری هم چهره تازه و فیس نو سحر قریشی تو سال جدیده که احتمالاً مربوط به فعالیت های جدید تبلیغاتی و مدلینگ خانوم باشه

وقتی سحر خانوم قریشی زوووم میکنه روخودش تا چشمای مرواریدیش رو همه ببینن!

سحر قریشی وقتی از ایران رفت و شد نامزد امیر تتلو به طرز عجیبی رفت کنج پستو و تتلو اصلاً بهش اجازه نمیداد خانوم عکس یا فیلمی از خودش منتشر کنه و معدود تصاویری هم که تتلواز سحر قریشی منتشر کرده بود با پوشش کامل وهمه از فاصله دور بود اما وقتی سحر با تتلو کات کرد و رفت دبی انگار از بند زندان آزاد شده و شروع کرد به انتشار عکس و تصاویر جذاب و حسابی اون دو سه ماهی که تتلو بهش اجازه فعالیت نمی داد رو جبران کرد. خانوم بازیگر به تازگی یه سلفی خیلی نزدیک از خودش منتشر کرد که رنگ چشماش حسابی توجه هارو به خودش جلب کرد.

unnamed (1)

sa

وقتی سحر قریشی تنها تر از همیشه است!

سحر قریشی برای سال تحویلی یه ویدیو غم انگیز از خودش منتشر کرد و غم و تنهایی خانوم بازیگر حسابی طرفداراش رو نگران کرد. در واقع سحر خانوم قریشی این اولین نوروزی هستش که ایران نیست و سوای اون خیلی دوروبرش هم شلوغ نیست و یه جورایی میشه گفت خانوم خانوم حالا تنها تر از همیشه است و بعد حواشی که جداشدنش از تتلو براش پیش آورد و تتلو مدعی شده بود سحر اعتیاد داره و قرص مصرف میکنه حالا این ویدیو نشون از حال بد سحر قریشی داره...

وقتی سحر قریشی با خط خطی های فیسش حسابی جولون میده!

بعد از اینکه سحر با تتلو نامزد کرد تتلو سعی کرد خانوم بازیگر رو هم مثل خودش کنه شروع کرد به تتو زدن روی بدن سحر قریشی و دست و صورت و حتی گردن سحر شد خط خطی.... بعد از اینکه این زوج پرحاشیه جدا شدن خیلی ها فکر می کردن سحر قریشی بیاد و تلاش کنه تا تتوهای روی صورتش رو پاک کنه اما زهی خیال باطل که گویا خانوم خانوم حسابی از یادگاری های دوران بودن با تتلو راضی هست و تصاویر جدیدی که از خانوم منتشر شده نشون میده سحر تتوهاش رو خیلی دوست داره حتی سعی میکنه با اون هارو تو عکس و ویدیوهاش خودنمایی کنه!

اعتراف تلخ سحر خانوم قریشی!

سحر قریشی متنی عجیب تو اینستاگرامش استوری کرد که انگاری برمیگرده به عشق و عاشقی های زیاد خانوم بازیگر. او با انتشار عکسی نوشت: می دونی یک زن باید چند بار باید از درون متلاشی بشه و بعد تصمیم بگیره احساسشو خاموش کنه اونم رو به هرچی؟

وقتی سحر قریشی واسه آقا مربی حسابی مایه میذاره!

سحر این روزها بخش زیادی از تایمش رو تو باشگاه می گذرونه و مشغول ورزش کردن و به قول خودش ساختن یه بدن آماده است و برای این منظور زیر نظر یه مربی خیلی حرفه ای و کاردرست ایرانی به اسم آقا مجید قمری تمرین می کنه. مجید قمری یه بدنساز حرفه ای هست و حتماً تو مسابقات آماتوری مستر المپیا هم شرکت کرده بود و سال ها مربی امیر مقاره بود و به قول معروف با خیلی از سلبریتی ها دمبل زده.

unknown_321989885_495944735855284_5651045914483409493_n

unknown_186334610_506832170509093_2857613328715692457_n

سحر خانوم انگاری حسابی از ورزش کردن زیر نظر آقا مجیدی راضی هست و برای اینکه زحمات آقای مربی خوش هیکلش روجبران کنه تو پیج چند میلیونیش برای آقا مجیدی حسابی سنگ تموم گذاشته چند استوری از ایشون رو منتشر کرده.

156

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها