|

مهشید خانوم زن ابی دوباره رد داده! خروس جنگیموون با شهره صولتی رفته تو میدون!

جنجال های مجازی که زن ابی درست میکنه تمومی نداره اصلا عشق جنجال و شلوغ بازیه این زنه پرحاشیه! خدا به ابی صبر بده واقعا با این انتخابش!

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- مهشید خانوم زن آقا ابی با شهره صولتی خواهر شهرام صولتی دعواشون گرفته توی مجازی و عین مرغ و خروس دارن بهم میپرن و هیچ کدوم هم کوتاه بیا نیستن! به نظره کاربرا مهشید که به هیچ وجه ممکن کوتاه نیاد چون همه دیگه این زن رو اینجوری میشناسن که از هر روشی، دیده شدن رو دوس داره و ترجیح میده و زن ابی بودن براش کفایت نمیکنه که دیده بشه بلکه باید خودش دست به کار بشه و با حاشیه و جنجال و آتیشپاره بازی سر تیتر خبرها بشه!

مهشید که دیگه سن و سالی ازش گذشته و باید یکم تب و تابش برای اینجور مسائل بخوابه ولی انگار جری تر هم شده! از کنسرتایی که ابی رو با وجوده رو بورس نبودن احوال صداش مجبور به برگزاریشون میکنه چون خانم مدیر برنامه ی جناب ابی هستن بگیر تا ادیت کردن عکس های خودش و ابی توی اینستاگرام برای این که جوون تر به نظر برسن که ناموفق هم میشه چون دست آخر ابی بیچاره توی عکس ها از شدت ادیت و فیلتر شبیه اقدس خانم میشه!

ابی2

دعوای مهشید و شهره صولتی

خب تا اینجا گفتیم که مهشید جان یکم زیادی جنجالی و شلوغه همین چند وقت پیش بود که با محسن چاووشی عزیز یه دعوای لفظی شروع کرده بود که همه چی از یه پست محسن چاووشی شروع شد که به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) گذاشته بود و مهشید بی دلیل و یهویی به این موضوع گیر داد و یه جوری ماجرا رو به توهین به اعتقادات کشید و اینجوری ماجرا کش دار شد و چاووشی هم در این بین ابی و بقیه ی خواننده های خارج نشین رو نوکرای پول و عربستان دونست ولی در این بین ابی میانه رو بود و با انتشار یه ویدیو از علاقه ی خودش و زنش به محسن چاووشی و آهنگ هاش گفت که خب خیلی بی ربط بود!

حالا به نقل از برترین ها بین دو تا خانوم اونور آبی یعنی شهره صولتی و مهشید یه جنجالی به پا شده که باید یه ظرف تخمه بذاری کنارت و داستان رو با تیتر (دیوونه بازی های مهشید، قسمت هزارم) دنبال کنی، البته که انقدر این داستان خاله زنکی و مسخرس که آدم تعجب میکنه و خندش میگیره!

ابی 5

مهشید، زن ابی خان کی بود و چیکار کرد؟

مهشید برومند توی شهرضا به دنیا میاد و تنها یه برادر داره؛ مهشید در جوانی ازدواج میکنه و حاصل این ازدواج میشه یه پسر به اسم فرشید، ولی ته این زندگی به جدایی ختم میشه، اونور ماجرا هم ابی بود و زنش فیروزه مقدادی و سه تا دختراش عسل، سایه و خاتون که عمر این زندگی هم بعد از 15 سال تموم میشه و ابی و زن سابقش از هم جدا میشن، یه مدت ابی کنج عزلت می گزینه و مجردی طی میکنه تا این که مهشید خانم که حالا توی آمریکاس و بیخ گوش ابی خان آمریکایی و هیچ کدوم از کنسرت های اون رو از دست نمیده توی یکی از کنسرتای ابی توی گوتنبرگ به خاطره علاقه ی زیادش به ابی یه جوری راه رو برای خودش باز میکنه و به عنوان مدیر برنامه های ابی به تیم اون می پیونده و خلاصه برنامه ها و کنسرتای ابی رو هماهنگ میکنه و رفته رفته دل ابی رو می بره که سرانجامش میشه ازدواج این دو نفر که احتمالا کسی که پاپیش گذاشته و خواستگاری کرده مهشید بوده باشه!

مهشید الان هم کماکان به عنوان مدیر برنامه های ابی مشغوله و ابی زیاد از حد تو مشت های این زنه! اما چیزی که الان خیلی واضح هست علاقه ی زیاد ابی به این زنه، جوری که برخی از کاربرا براشون سواله که ابی چیه مهشید رو دوس داره؟ چون به نظر اون ها مهشید یه زنه با سیاست و آب زیر کاه هست که برای مشهور شدن هر کاری میکنه و حتی ازدواجش با ابی هم برای دیده شدن بوده و به نظر این دسته از افراد، تحمل کردن مهشید، زنی که این همه خروس جنگی هست و با کس و ناکس دعوا راه میندازه و مثل لات های های چاله میدون حرف میزنه، واقعا کاره سختی هست و به ابی باید خسته نباشید گفت! ولی عشق ابی حداقل اونجور که ما توی ظاهر میبینیم انقدی زیاد هست که حتی پسر مهشید رو مثل بچه ی خودش میدونه طوری که یه عروسی خیلی بترکون براش گرفت که تو زمان خودش حسابی حرف و حدیث و حاشیه به پا کرد! الان ابی و مهشید از فرشید یه نوه هم دارن.

ابی3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در


    خو هیچکدوم نیست
    😐😐😐

  • کورش کبیر ارسالی در

    الان بیشتر اونایی نظر میدن که از هیچی خبر ندارن

  • مجتبی ارسالی در

    اصلاح میکنم .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها