|

ریحانه در شبکه قمار

(عکس) رقص مستانه ریحانه پارسا و پویان قمار باز!

بالاخره بعد از حاشیه های فراوان و کسب فالوور های ریحانه پارسا با رقصی مستانه همکاری خود با شبکه قمار را آغاز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4
ریحانه پارسا که چندی پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد حالا برای جشن سال نو ۲۰۲۱ با پویان مختاری یکی از اداره‌کنندگان سایت‌های قمار شروع به‌کار کرده است.

پویان مختاری، از گردانندگان سایت های شرطبندی در ترکیه، عکس و ویدئویی از خود و ریحانه پارسا در اینستاگرامش منتشر کرد که از همکاری این دو با یکدیگر حکایت دارد.

این ویدئو ریحانه پارسا را در حال رقص در کنار پویان مختاری و شخصی به نام نسیم پاریزه نشان می دهد که خواننده ی گروه موسیقی زیرزمینی زدبازی بود.

ZDc2YQM05KUp

چرا پیج ریحانه پارسا در دسترس نیست؟

از زمان انتشار این ویدئو صفحه ی اینستاگرام ریحانه پارسا از دسترس خارج شده است.

انتشار این ویدئو بازتاب زیادی در شبکه های مجازی داشته است. ریحانه پارسا بارها همکاری خود با سایت های شرطبندی را انکار کرده و در صفحات شخصی خود اعلام کرده بود هرگز سمت قمار نخواهد رفت.

آغاز همکاری رسمی ریحانه پارسا با پویان مختاری

این در حالی است که پویان مختاری رسماً از همکاری خود با ریحانه پارسا خبر داده است.

مختاری ابتدا در یک استوری اینستاگرامی از همکاری خود با پارسا در قطعه ی جدیدش به نام «در دیگری» گفت و اعلام کرد قرار است به زودی موزیک ویدئویی با هم ضبط کنند.

نفر سوم کنار پویان مختاری و ریحانه پارسا کیست؟

پویان مختاری علاوه بر انتشار ویدئوی رقص ریحانه پارسا در کنار خود و نسیم پاریزه که صدای قطعه ی جدید مختاری در آن به گوش می رسد، عکسی سه نفره هم  در اینستاگرامش منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «در دیگری به زودی!»

Un325tddspouitled28398

رابطه ریحانه پارسا و پویان مختاری چقدر جدی است؟

از زمان مهاجرت ریحانه پارسا به ترکیه بارها شایعاتی درباره ی رابطه ی او با پویان مختاری منتشر شده بود اما این اولین باری است که تصویری از این دو در کنار یکدیگر منتشر می شود.

شایعه ی رابطه ی ریحانه پارسا با پویان مختاری از چند ماه قبل آغاز شد، زمانی که پارسا به تازگی به ترکیه سفر کرده بود و هنوز نه دست به کشف حجاب زده بود و نه از تصمیم خود برای مهاجرت و کناره گیری از از حرفه ی بازیگری در ایران خبر داده بود.

در آن زمان شخصی به نام امین فردین، مسئول رسانه پشت پرده ی مقیم خارج از کشور از رابطه ی پنهانی این دو خبر داد. گفته می شد پویان مختاری به تازگی از همسرش، نیلی افشار جدا شده و با ریحانه پارسا وارد رابطه شده بود. امین فردین گفته بود چون تصویر لباس ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامی پویان مختاری دیده شده، احتمالاً این دو با یکدیگر در ارتباط هستند. همچنین گفته می شد در یکی از ویدئوهایی که ریحانه پارسا از خود منتشر کرده بود صدای پویان مختاری به گوش می رسد.

با این حال پارسا هرگز ارتباطش با مختاری را تأیید نکرد تا پس از کشف حجابش که در لایو اینستاگرامی خود با مسیح علینژاد، خبرنگار جنجالی ساکن آمریکا گفت در مدتی که از حضورش در ترکیه می گذشت، به واسطه ی دوست مشترک خود با پویان مختاری، دو سه باری با او و همسرش، نیلی افشار ملاقات کرده بود. او ارتباط خود با سایت های شرطبندی را به کلی رد کرد و گفت این کار از جنس او نیست چون پول هدف زندگی او نیست و او را ارضا نمی کند.

منبع: روزیاتو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • الهه ارسالی در

    خوب چیکار کنیم حالا باهر خری باشه به ما چه یکی مثل اون کودک کار بیچاره یکی مثل اینا خوشن دنیا بی عدالته

  • ناشناس ارسالی در

    کچل بی شعور اخه یه زنی گفتن بی ریخت وای به حال خونوادت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها