|

دنیا جهانبخت و مهراد جم منتظر تولد فرزندشان در لندن

مهراد جم و دنیا جهانبخت این روز ها در انگلیس به سر می برند و منتظر تولد فرزندشان هستند

لینک کوتاه کپی شد

دنیا جهانبخت از مدتی قبل از ترکیه به سمت انگلیس حرکت کرد، مهراد جم هم به او پیوست. حالا هردوی آنها عکس های خودشان را که درخیابان های لندن گرفته اند منتشر می کنند. درجریان یکی از انتشار همین عکس ها دنیا جهانبخت مهراد جم را پدر خواند.

Screenshot_2021-02-06+Mehraad+Jam+(+mehraadjam)+on+Instagram+•+22+photos+and+videos

بچه مهراد جم و دنیا جهانبخت کی به دنیا می آید

خبر بچه دار شدن دنیا جهانبخت به‌عنوان یک سوژه رسانه ای در اینستاگرام منتشر شد، چندی پیش دنیا جهانبخت با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش از طرفداران خود خواست تا پیج صفحه فرزندش را که قرار است در سال ۲۰۲۱ به دنیا بیاید دنبال کنند.

دنیا جهانبخت از زمانی معروف شد که به خاطر ساسی مانکن، خواننده آن ور آبی اقدام به خودکشی کرد. او در ادامه با مهراد جم وارد رابطه شد و این خواننده پاپ کشورمان پس از خروج از کشور از ارتباطش با دنیا جهانبخت خبر داد.

این روزها ماجرای پدر شدن مهراد جم و مادر شدن دنیا جهانبخت سوژه جدیدی است که آنها دست گرفته اند و قصد دارند تا از این طریق هم فالوور جذب کنند تا با تبلیغ گرفتن پول بیشتری بدست آورند.
 
1609779908_H9bJ9

دنیا جهانبخت از اینستاگرام چقدر درآمد دارد؟

دنیا جهانبخت در اینستاگرام حدود 11 میلیون دنبال کننده دارد و  برای هر استوری مبلغی حدود 2 هزار دلار یعنی 50 میلیون تومان می گیرد. همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند 3 هزار دلار یعنی 80 میلیون تومان پول می گیرد. هر پست اینستاگرام که فقط 24 ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد 5 هزار دلار معادل 132 میلیون تومان هزینه دارد!

حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل 265 میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد که این قطعا بدون در نظر گرفتن سایت های شرطبندی و قمار اوست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وای این زنکه بمیره خوش به حال اونی میشه که پیچیش دستش میفته چه درآمدی می‌تونه داشته باشه
    🤪🤪🤪😅😅😅😅😅

  • ناشناس ارسالی در

    وای این زنکه بمیره پیچش چی میشه خوش به حال اون که پیچش رو می‌تونه داشته باشه والا درآمد تضمینی 😅😅😅🤣🤦🤦🤦🤦

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی