|

(ویدیو) افشاگری وحشتناک سارن از امیر تتلو؛ ازم رابطه می خواست!

امیر تتلو از سارن خواننده جوان درخواست رابطه نامشروع کرد که با واکنش تند سارن مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد
5

سارن خواننده جوان که به تازگی طرفداران زیادی هم پیدا کرده در یک گفتگوی اینستاگرام از پیشنهاد عجیب همکاری امیر تتلو گفت. سارن در بخشی از صحبت های خود گفت چندین بار امیر تتلو به او پیشنهاد همکاری داده اما شرط تتلو برای همکاری رابطه نامشروع بوده که با مخالفت جدی سارن مواجه شد.

بیوگرافی سارن

سارا خوش شانس با نام هنری سارن متولد 2 آبان 1379 در تهران، ایران است. استعداد او در موسیقی، اولین بار در سن 8 سالگی هنگام خواندن با سایر خوانندگان کشف شد. سارن نخستین تک آهنگ خود با نام “کی آرزو کرد” را در سال 2018 ساخت. “پرپر” عنوان اولین آهنگ از سارن است که بطور رسمی انتشار یافت و محبوب ترین آهنگ او شد.

سارن تاکنون 20 آهنگ بطور رسمی منتشر کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به “کاری کردی”، “ساده نیست”، “درد”، “واسه تولدم”، “کنارتم”، “یه جوری میرم”، “بازنده”، “مخاطب”، “چک و چونه”، “کی آرزو کرد”، “رسممونه”، “از یه جا به بعد”، “اگه پایه‌ای”، “خاطره‌هام بگن نه”، “سلام”، “جای همگی خالی”، “ماه منی”، “بالاتر” و “خدا شکر” اشاره کرد.

پیشنهاد می شود: دانلود آهنگ سارن saaren کذایی Kazayi + متن و موزیک

ماجرای حرمسرای تتلو چیست؟

ماجرا از آنجا آغاز شد تتلو در ادامه اقدامات عجیب و عموما غیراخلاقی با فراخوانی اینستاگرامی از دختران نوجوان طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت کرد. برخی از هواداران او نیز این فراخوان را به صورت گسترده‌ای منتشر کردند.

تتلو خواستار جذب "دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه" شده بود.

درخواست تتلو برای رابطه با دختران زیر سن قانونی با موجی از انتقاد‌ها روبرو شد و فعالان حقوق زنان برای بسته شدن صفحه او به اینستاگرام فشار آوردند. منتقدان تتلو می‌گویند او در ترکیه "حرمسرا" به راه انداخته است. البته تتلو آهنگی با عنوان "حرمسرا" منتشر کرد.
 
668134_461
 
جنبش ضد تتلو فقط در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبان نبود و کاربران ترک نیز به آن پیوستند. یک روزنامه‌نگار مشهور ترک در توییتی از پلیس امنیت ترکیه خواسته است که با این خواننده برخورد کند. سرانجام اینستاگرام به دلیل فعالیت‌های غیراخلاقی صفحه این خواننده خارج نشین را مسدود کرده است. 
 
البته امیر تتلو مجددا صفحاتی در اینستاگرام راه اندازی کرد و در آن صفحات و همچنین در کانال تلگرامی خود همچنان از دختران نوجوان برای برقراری رابطه جنسی دعوت می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سارن خانوم مگه توکی‌هستی تتلو حتی به دخترای آلمانی‌هم‌چشم نداره‌بعد‌تودرباش اینجوری صحبت میکنی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها