|

(عکس) فرانک مهره جدید قمار پویان مختاری؛ ریحانه تمام شد؟

فران خواننده زن جوان ایرانی به ترکیه مهاجرت و به گروه قمار پویان مختاری پیوست.

لینک کوتاه کپی شد
1

 فرانک معروف به فران شاخ اینستاگرامی معروف که آهنگ های مشهور را بازخوانی می کرد و فالوورهای زیادی هم داشت مانند ریحانه پارسا و سارن به ترکیه مهاجرت کرده و عضو تیم قمار پویان مختاری شده است.

فران ویدیویی منتشر کرده که در آن از پویان مختاری رونمایی می کند که نشان دهنده این است که به خانه او رفته.

ظاهرا پویان مختاری قراره همه ی دخترهای مشهور ایرانی در اینستاگرام را به خانه خود در ترکیه کشانده و مانند ریحانه پارسا ابزار تبلیغ قمار و شرطبندی کند.

البته چیزی که همه می دانستیم این بود که ریحانه پارسا و پویان مختاری تاریخ انقضای خود را دارد و به زودی پویان مختاری برای داغ نگه داشتن صحنه و تبلیغ بیشتر قمار مهره های جدید تری را رو می کند.

 

اعتراف عجیب ریحانه پارسا

ریحانه پارسا چندی پیش ویدیویی از خود به همراه پویان مختاری یکی از تبلیغ کنندگان اصلی سایت های شرط بندی منتشر نموده که در بخشی از آن اعتراف جالبی را عنوان می کند.

در بخش از این ویدیو با خنده و شوخی عنوان می کنند که هدف گرفتن ویدیو و ایجاد حاشیه های مختلف کسب درامد از کاربران است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فریدون عالیخانی ارسالی در

    سلام خواهش میکنم این زالو صفت قمار باز رو هرچه سریعتر دلاوران گمنام امام زمان در زنجیر عدالت خود گرفتار کنند تا حق اینهمه جوانان ایرانی که با حیله گری این پست فطرت شیاد(میمون مختاری ( به دام افتاده ومتضرر اقتصادی گشته اند در این شرایط بد تورم وبیماری گرفته شود

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا متاسفم،از،این دختره حیف که تو یک ایرانی هستی،در شان توست،همان بهتر همانجا بمانی ودیگه بر نگردی بدترین الگو برای جامعه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها