|

واکنش عجیب گلشیفته به ادعای ریحانه پارسا درباره تجاوز!

در روم کلاب هاوسی که شب گذشته در مورد ماجرای تجاوز یک کارگردان به ریحانه پارسا تشکیل شده بود، گلشیفته فراهانی از افشاگری این بازیگر حمایت ک…

لینک کوتاه کپی شد
1

در روم کلاب هاوسی که شب گذشته در مورد ماجرای تجاوز یک کارگردان به ریحانه پارسا تشکیل شده بود، گلشیفته فراهانی از افشاگری این بازیگر حمایت کرد و گفت: من هم هم‌ درد ریحانه‌ام. من هم در همان جامعه‌ای بزرگ شدم که تو تاکسی و اتوبوس و جامعه اذیت و آزارهای جنسی را دیدم اما آدم باید از این درد و رنج و خشم آزاد شود معمولا جزیره‌های آتشفشانی خیلی حاصل‌خیزاند. ریحانه خیلی برایم عزیزه و نمی دانم چجوری این فشار و این اقیانوس درد را تحمل می‌کند.

ما آدم‌هایی که این طرف زندگی می‌کنیم همه یک درد مشترک داریم

گلشیفته فراهانی در ادامه گفت: من همیشه فکر می‌کنم ما آدم‌هایی که این طرف زندگی می‌کنیم همه از یک پل یکسان رد شدیم و در این موضوع یک درد مشترک داریم و این درد مشترک ما را ناخودآگاه به هم نزدیک می کند. خودم، زهرا امیر ابراهیمی و همه از همین پل صراط رد شدیم. من وقتی از ایران آمدم بیرون، نابود بودم. مثل یک سطل زباله بودم و وضعیت خیلی خیلی بدی داشتم. خیلی ها را باید می بخشیدم. خشم داشتم و از خیلی ها خشم داشتم و این درد ‌و خشم خیلی پیچیده بود.

پیشنهاد می شود: حرکت های پورن گلشیفته فراهانی در بین جمعیت + ویدیو

آتشتفشان تمام آن سال ها فوران کرد و خیلی کارهایی که انجام شد پایه اش خشم و درد بود. اما از یک جایی به بعد آدم می‌گوید بروم یک گوشه‌ این جزیره آتشفشانی و گندم بکارم و آدم شروع می‌کند به ساختن و در مقابل تمام بدی ها و ناحقی‌هایی که در کودکی و نوجوانی ما شده الان وقتشه که اولیا و پدر مادر خودمان باشیم. پدر مادری که خودمان می‌خواهیم انتخاب کنیم باشیم و کشوری که می خواهیم انتخاب کنیم برای خودمان باشیم و آن چیزی را درون خودمان بسازیم که آن ها نتوانستند بسازند.

fffff

چرا به خودمان ضرر بزنیم و خودنابودگری کنیم

گلشیفته در ادامه خطاب به ریحانه پارسا گفت: چرا همان کاری را بر علیه خودمون بکنیم که تمام کسانی که رنج‌‌مان دادند کردند. چرا به خودمان هی ضرر بزنیم و خودنابودگری کنیم. از یک جایی باید خودمان را بغل بگیریم. من، گلشیفته پنج ساله را گذاشتم روی پای خودم و گفتم من امروز ازت مراقبت می کنم، در این جهان نابودگری نرو و فقط اینطوری می توانیم در مسیر درمان کردن خودمان قدم برداریم. وقتی تاریکیه که نمی شود با تاریکی جنگید باید چراغ روشن کرد. من به جایی رسیدم که بجای توجه به عالم بیرون به خودم توجه کنم. بجای توجه به اینکه چقدر هفت ماه آخر زندگی‌ام در ایران اذیت شدم و آزار دیدم و آدم ها در خون و روح من زندگی کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    گلشیفته لیاقتش را چندباره نشان می‌دهد واز کسی حمایت میکند که همه به او حمله کرده اند

  • ناشناس ارسالی در

    چی باید گفت اسلام برای زنان بوده نه مردان مردها بویی از اسلام نبردند در مقابل جنس لطیف یک زن چه وظیفه دارند فقط یاد گرفتند زن را به چشم یک لذت نگاه کنند نه به نگاه یک قدرت

  • ناشناس ارسالی در

    خوب به هم می ایند و کثافتکاریشون زو توجیه می کنند راز بقا

  • زینب از اهر ارسالی در

    فراهانی مگه الان جای خوبی هستی بدبخت.

  • زهرا ارسالی در

    خانم فراهانی شمااگه واقعازخم خورده ای درفیلم های مستهجن بازی نمیکردی.خانم پارساهم فقط برای جذب فالووردارن این چرندیاتومیگن.

  • ناشناس ارسالی در

    هرکی رو‌تو قبرخودش میزارن نمیدونم بعضیا چی مخوان اینقد توزندگی دیگران سرک میکشن وفضولی میکنن.

  • ناشناس ارسالی در

    حالم ازکسانی بهم میخوره که یا همچی میگن یا همه جا سرک میکشن بعد میگن چرا توکاربقیه دخالت میکنید که البته اینکارهم خودش یکجور دخالته عدم دخالت یعنی اصلا حرف نزن تو درباره اون فرداصلی حرف نمیزنی احتمالا چون کارش روقبول داری بعد به بقیه میگی چرا دخالت میکنید واقعا نمیدونی اینم خودش دخالت حساب میشه توی کار اونهایی که دارن دخالت میکنن

  • ناشناس ارسالی در

    اینم یک مدل تایید است که به بقیه بگی چرا شمادخالت میکنید به شما مربوط نیست پس به خودشما هم مربوط که نیست هیچ و اصل همون هست که این افراد درواقع دارن حمایت میکنن ازاون فرد مورد بحث البته فقط این موضوع منظورم نیست کلیت این مدل حرف زدن واین افراد همین هست توی تمام موضوعات یعنی پراکنده کردن دیگران از اطراف فردی که طرفدارش هستن ومیخوان ضربه نخوره امرمداخله گری انجام میدن پس هرکسی گفت دخالت نکنید خودش هم نباید دخالت کنه همین حرفش نوعی دخالت والبته حمایت هست

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه فرهنگ و عرف کشور ما یجوریه که
    برهنگی یک زن عجیبتر از قتلش توسط پدرش یا تجاوز و کتک خوردنشه

  • میم ارسالی در

    به نظرم بیشتر حرفای گلشیفته از ته دلش بود چون قابل لمس بود. گاهی اوقات مساله خوب یا بد یک امر نیست، مساله انتخاب آدم هاست‌. اما از کسیکه به هر نحوی رنجی رو متحمل شده میشه این حرف ها رو انتظار داشت.

  • خدیجه ارسالی در

    فقط خدا میتونه به همه زنان صبر بده که بتونن در کشاکش این همه سختی و خفت خودشونو بالا بکشند و دوباره سراپا شند.

  • رز ارسالی در

    ریحانه خیلی هم دخترخوبیه.آدمای لجن اطرافش باعث شدن اون اینطوری بشه.زندگی خودشه به شماهاهیچ ربطی نداره

  • مهتاب ارسالی در

    گلشیفته جان نمیتوانم بگویم کارهایی که کردی تماما درست بود ولی بازهم نمیتوانم بگویم تماما غلط بود،
    اما اگر واقعا میتوانی در گوشه ای از این جزیره ی آتشفشانی گندم بکار و اونقدر پیشبرو که همه یادمون
    بره اونجا یه آتشفشان بوده و همه صداش کنیم گندمستان جهان!

  • مهتاب ارسالی در

    دلم برای ریحانه میسوزه کاش یه روزی به آرامش بشه برسه،عزیزم به خودت به درونت به افکارت حتی به روحت استراحت بده

  • مهتاب ارسالی در

    چطوری هست که جناب امین حیایی و گلزار راست راست میچرخند و مورد احترامند،بعد همه یادمون رفته فیلم کثافت کاری که ازشون در اومد!!! تهش میگن جوان بود جوانی کرده بود!!! نمیشه یه خانم جوان باسه جوانی کنه؟! از اول باید فهمیده باشه و خطا نکنه؟! آخه زورگویی تا کجا؟!!! چرا مردها لجن نمیشن ولی زن ها زود لجن میشن؟! چرا مردها توبه شون قبول میشه ولی زن ها حتی نباید کاری کنن که توبه لازم داشته باشه؟!!! به گند کشیده شده همه چی با خودمون رو راست باشیم! این ربطی به اسلام نداره این فرهنگ مزخرف مرد سالار ایرانی هست!

  • ناشناس ارسالی در

    امر به معروف و نهی از منکر دخالت در زندگی دیگران نیست. اگر این وظیفه رو درست و حسابی بلد بودیم و انجام می‌دادیم الان وضع مملکت و سلبریتی ها این نبود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها