|

اناشید حسینی را بیشتر بشناسید

حاشیه جدید آناشید حسینی در آغوش مرد غریبه

لینک کوتاه کپی شد
3

آناشید حسینی طراح معروفی که حاشیه های زیادی را پشت سر گذاشت باز هم از حاشیه درست کردن دست نکشید.

آناشید حسینی درصفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش منتشر کرد که این عکس به خاطر جلو باز بودن مانتو اناشید مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در ادامه شما می توانید عکس آناشید حسینی را در زیر متن مشاهده نمایید:

عکس-حجاب-نامتعارف-آناشید-حسینی-آغوش-این-مرد-غریبه--14713

پدیده ای به نام حجاب استایل، تیپ و استایل پوشیده و زیبا، قطعا از مد های غربی زیباتر اند و به دختران ارج و احترام میدهند، نه آنچنان پوشیده که انگار بسته بندی ات کرده اند و نه آنچنان باز و لخت، در همین بین خانم آناشید حسینی فردی که تعداد زیادی از دختر خانم های ایرانی رابه داشتن حجاب زیبا و استایل حجاب علاقمند کرده و خودش دراین زمینه به بهترین و شیک ترین نحو ممکن لباسش را ست می کند.

عکس-حجاب-نامتعارف-آناشید-حسینی-آغوش-این-مرد-غریبه--29016

آناشید حسینی زادۀ 4 بهمن ماه ، سال 1370 در شهر اهواز است،او طراح و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است اما به خاطر علاقه اش وارد حوزه طراحی لباس شد، بر خلاف تصور او مدل نیست و صرفا مدلهای لباس طراحی می کند. بعد از پایان تحصیلاتم به دنبال علایق کودکی ام رفتم، از کودکی بکار طراحی لباس علاقه داشتم و حتی برای عروسک هایم خودم لباس می دوختم.

با توجه به نوع حجابم دوست داشتم لباسهای خوب و مد روزی بپوشم اما طرح هایی که در بازار و مزون ها بود با معیار های من هم خوانی نداشت. به همین خاطر ابتدا برای خودم لباس طراحی می کردم و می دادم بیرون می دوختند، بعد ها به کلاس خیاطی رفتم سپس بطور آزاد در کلاس های طراحی شرکت کردم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اینفاحشه ها اناشید و ریحانه پارسا چه خری هستن که شما خبر سازی میکنید

  • خلیفه فتاح ارسالی در

    اینها واسه پول دست به هر کاری میزنن و واسشون هیچی مهم نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی