|

آتش بازی ریحانه پارسا در بالکن با لباس جلو باز! + عکس

ریحانه پارسا در بالکن خونه اش در حال آتش بازی با فندک

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از  خود در حال آتش بازی منتشر کرد و در کپشن این عکس نوشت:

سایه شومِ امید،دست از سرم بردار؛

من می خواهم بسوزم،سایه نشو

در ادامه شما می توانید عکس سانسور شده ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید:

reyhaneparsaj_1619873721

خبر های داغ : لمس بدن ریحانه پارسا توسط مرد غریبه + عکس

ریحانه پارسا که مدتی است در ترکیه به سر می برد بعد از سلسله حواشی فراوانی که داشت و ماجرای تصاویر نامناسب و سو استفاده های جنسی که در یکی دو ماه اخیر در اینستاگرام به راه انداخته بود انگار بازی جدیدی شروع کرده و این بار قصد دارد طوری دیگر فالوئر جذب کند.

ریحانه در پست های اخیر اینستاگرامی اش تصویری منتشر کرده که در آغوش یک مرد است و سر بر روی زانوهای او گذاشته و دو عکس قبل هم در کنار این عکس ریحانه دیده می شود البته این تمام ماجرا نبود و ریحانه در پست بعدی خود تصویری از حلقه در دست خود را منتشر کرد.

reyhaneparsaj_1619695772

بازیگر سریال پدر هیچ توضیحی درباره این دو عکس منتشر نکرد و اما این تصاویر از یک رابطه جدید در زندگی ریحانه پارسا حکایت دارد و مشخص نیست این رابطه چقدر جدی است.

reyhaneparsaj_1617988340

ریحانه پارسا در این دو سه سال اخیر با چند مرد در ارتباط بود نکته جالب اینکه هیچ کدام از این رابطه ها رسمی نبود. نخستین رابطه و شاید بتوان گفت طولانی ترین رابطه ریحانه رابطه با مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان صاحب نام تئاتر بود که البته همگان تصور می کرد که این دو زن و شوهر هستند اما زمانی که ریحانه به ترکیه رفت اعلام کرد که رابطه وی با مهدی کوشکی ازدواج سفید بود و این دو هیچ گاه عقد رسمی نکرده بودند.

ریحانه در ترکیه نیزبا چند نفر در رابطه بود که مشهور ترین این افراد امیر تتلو و پویان مختاری بودند. با وجود اینکه اعلام شده بود ریحانه پارسا دلیل جدایی پویان مختاری از همسرش نیلی افشار است و حتی شایعه شده بود ریحانه با پویان مختاری ازدواج کرده اما آن چه از شواهد و قرائن بر می آمد گویای آن بود که رابطه این دو نفر یک همکاری و دوستی صمیمانه است تا ازدواج و آشتی دوباره پویان با نیلی خط پایانی بود بر رابطه این دو نفر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ایرانی ارسالی در

    حقشه این فلاکت

  • نفر سوم ارسالی در

    فک کنم این کوشکی اینو دیونه کرد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها