|

ویدیو تکاندهنده از انتقال جسد سلاخی شده بابک خرمدین

بابک خرمدین توسط پدر و مادرش به قتل رسید و جسدش سلاخی شد

لینک کوتاه کپی شد
1

 فیلم زیر در شبکه‌های مجازی به عنوان نخستین تصاویر از پدر و مادر بابک خرمدین هنگام انتقال جسد در حال دست‌به‌دست شدن است.

جسد خرمدین بعد از قتل توسط پدرش تکه‌تکه شد.

پیشنهاد می شود: (عکس) سجده شکر پدر بابک خرمدین بعد از قتل پسرش!

زیر و بم قتل بابک خرمدین

یک منبع آگاه در ارتباط با قتل بابک خرمدین کارگردان سینما اظهار کرد: ابتدا مأموران تنه بالا و دست‌های مقتول را کشف می‌کنند و بعد از آن با انگشت نگاری هویت جسد مشخص می‌شود.

این منبع آگاه گفت: مأموران در مرحله بعدی به سراغ پدر و مادر مقتول می‌روند که با بازجویی‌های اولیه، پدر او به جنایت قتل پسرش اعتراف می‌کند.

این منبع آگاه از قول قاتل گفت: قاتل در اعترافات خود گفت که پسرش را با قرص‌های خواب آوری که در غذا ریخته بود در ابتدا مسموم و بیهوش می‌کند و بعد پس از چند ضربه چاقو جسد را به حمام منتقل و مثله می‌کند.
پدر و مادر بابک خرمدین

تصویری از بابک خرمدین در کنار پدر و مادرش

دستگیری پدر و مادر مقتول

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران هم اعلام کرد: جسد این شخص در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

وی افزود: طبق اقرار، پدر این کارگردان با او اختلاف داشته و ابتدا او را بیهوش و بعد جسد را با چاقو تکه تکه کرده است. سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

شکرگزاری پدر بابک خرمدین  پس از قتل پسر

اکبر 81 ساله، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره ای آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران شد و در همان ابتدا اعترافاتش برای قتلی که انجام داده بود از خدا شکرگذاری کرد.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می کرد.

وی افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته ای 3 روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی دهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

پدر بابک خرمدین ادامه داد: پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند.

مرد 81 ساله گفت: از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم خودرویم را بفروشم و حتی ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها