|

افشاگری جنجالی لیلا اوتادی؛ تجاوز اکبر 81 ساله به شاگردان بابک!

لیلا اوتادی در استوری اینستاگرامش در واکنش به قتل بابک خرمدین گفت شواهد حاکی است پدر این کارگردان به دانشجویش تجاوز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا اوتادی بازیگر سرشناس ایرانی در استوری اینستاگرام خود به ماجرای قتل بابک خرمدین کارگردان و مستندساز ایرانی که به دست پدر ومادرش به قتل رسید و مثله شد  اینطور نوشت:

پدر با همکاری مادر به دختر تجاوز می کردو خبرها حاکی ست دعوای شب قبل از مرگ بابک نیز بر سر تعرض پدر به یکی از دانشجویان دختر مراجعه کننده به خانه آنها بوده. و جالب که پدر دم از فساد اخلاقی بچه هایش می زند.

لیلا+اوتادی

تجاوز پدر بابک به دخترش!

پدر بابک خرمدین در بازجویی ها می گوید دامادش مشکل اخلاقی داشت آرزو خرمدین دخترش فاسد شده بود و بابک خرمدین هم مشکلات جنسی داشت اما در سوی دیگر دوستان صمیمی آرزو خرمدین و بابک خرمدین باور نمی کنند آنها فاسد بوده باشند چرا که آرزو خرمدین قبل از به قتل رسیدن فاش کرده بود پدرش مشکلات اخلاقی دارد و به او هم رحم نکرده است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فاطمه ارسالی در

    خانم اوتادی گفتن شب قتل به یکی از دانشجویان بابک تجاوز کردن و علت جرو بحث همین بوده اما اکبر نامرد اشغال گفته پروستاتم رو عمل کردم کسی که پروستات عمل میکنه مدام سوند داره و از مردانگی میوفته چطور میتونه تچاوز کرده باشه

  • معصومه ارسالی در

    مردخودش وزنش فاسد بودن خدا می دونه چه رازها وفسادها نکردن

  • ناشناس ارسالی در

    پدری که بفهمه بعد قتل فرزندانش بالاترین جرمش3سال زندانه هر غلطی می کنه خانه از پای بست ویران است باید کلیه قوانین جزایی کشور مطابق قوانین کشورهای پیشرفته بازنویسی شود

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها