|

تغییر جنسیت پویان مختاری همه را شگفت زده کرد! + عکس

پویان مختاری با لاک زدنش همه را شگفت زده کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | پویان مختاری یکی از واینر های شناخته شده ی اینستاگرام است. پویان مختاری در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از دست و پای دخترانه اش منتشر کرد و این عکس با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد. پویان مختاری مانند دختر ها لاک زده و همه را با این کارش غافل گیر کرده است. 

pooyanmokhtari_2582109695386651076_366275149

پویان مختاری در تاریخ 8 ام مهر ماه سال 1369 در خوزستان به دنیا آمد. از دانشگاه اصفهان فوق دیپلم رشته مهندسی نقشه کشی را دریافت کرد، در همان زمان ها از سبک موسیقی پاپ در حوزه موسیقی فعالیت خود را شروع کرد و با گذشت زمان وارد حوزه رپ یا بهتر بگویم رپ بختیاری شد. آقای مختاری پس اتهاماتی که از دولت ترکیه به آن وارد شد به کشور اسپانیا مهاجرت کرد که الان با توجه به پیگیری های قانونی دولت ترکیه از ایشان،مجبور به ترک اسپانیا و الان در برزیل ساکن می‌باشد.

pooyanmokhtari_1614087003

چگونه از شهرستان ایذه خوزستان به اصفهان رسید.

پویان مختاری اهل طایفه بختیاری سرقلی و هفت لنگ شهرستان ایذه خوزستان می‌باشد. او تا اول دبیرستان در شهر ایذه زندگی می‌کرد و برای ادامه تحصیل و دانشگاه به شهر اهواز رفت، این آقا پویان داستان ما از بچگی در حال گردش بوده است. خانواده او در اصفهان زندگی می‌کردند که بعد از تحصیل برای ادامه زندگی به اصفهان رفت.

pooyanmokhtari_1614357416

ماجرای وارد شدن پویان به عرصه موسیقی

از نوجوانی و در دوران بلوغ به موسیقی علاقه داشت و اولین ترک خود را که 40 ثانیه بود را به زبان بختیاری ضبط کرد. از قضا این ترک به صورت تصادفی در بین مردم پخش شد و مورد استقبال خیلی ها قرار گرفت.

pooyanmokhtari_1614978914

فرار مختاری ها بعد از ورشکستگی پدر

زمانی که در اصفهان زندگی می‌کردندپدر او ورشکست شد، که بعد از ورشکستگی مجبور شدند اصفهان را ترک کنند و به یک شهر دیگه(تهران) مهاجرت کنند. پویان در صفحه اجتماعی اش میگوید که در آن دوران به دلیل وضعیت بد اقتصادی خانواده مجبور به کار کردن در یک مغازه به عنوان یک پیک موتوری شد.

pooyanmokhtari_1615549408

اجرای رپ بختیاری توسط پویان

در این باره پویان می‌گوید: شخصیت درونگرا و گوشه‌گیری بودم که موسیقی به من کمک کرد تا در خود تحولی ایجاد کنم. سبک فعالیت او در موسیقی تلفیقی از رپ و پاپ است.

pooyanmokhtari_1616076175

شاعری خود ساخته

به گفته او شعر تمامی آهنگ هایی که خوانده است را خودش نوشته و تمرکز بیشتری روی نوشتن دارد. در اوایل کار حتی آهنگسازی موزیک هایم را خودم انجام می‌دادم که بعد ها از آقای مسعود جهانی هم برای آهنگسازی کمک گرفتم.

pooyanmokhtari_1609448048

شغل بیوتی منیجر و نیلی افشار

زمانی که در تهران زندگی می‌کرداز طریق دوستانش با یک پزشک زیبایی همکاری می‌کرد، که از این همکاری درصدی را دریافت می‌کرد. از این رو این اسم را برای خودش انتخاب کرد. حاصل رفت و آمد های پویان در مطب این آقای دکتر؛ آشنایی با منشی او یعنی خانم (نیلی افشار) بود. که این آشنایی منجر به یک رابطه کوتاه مدت شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها