|

(عکس) استوری عجیب سارا و نیکا فرقانی و تمنای دیده شدن!

sara and nika forghani

سارا و نیکا فرقانی با ژست ها و پست های عجیب و غریب شان در شبکه های اجتماعی همچنان تمنای دیده شدن دارند.

لینک کوتاه کپی شد

سارا و نیکا فرقانی دو خواهر دو قلو که با سریال پایتخت به شهرت رسیدند و البته چندان آمادگی مشهور شدن را نداشتن و خیلی زود به حاشیه کشیده شدند و به طبع آن از پایتخت کنار گذاشته شدند. این روزها سارا و نیکا همچنان در فضای مجازی پرکار هستند و هر روز یک پست یا استوری عجیب و غریب منتشر می کنند.

در تازه ترین اقدام هم سارا فرقانی در استوری اینستاگرام خود فیلیمی با افکت های عجیب منتشر کرد:

sara forghani

سارا و نیکا دو خواهری که جنبه دیده شدن را نداشتند!

نوروز سال 1399 فصل ششم سریال پایتخت از شبکه یک سیما پخش شد و این دو بازیگر هم به مانند پنچ فصل گذشته به ایران آمدند و در فصل ششم پاینتخت حضور داشتند. هنوز زمان زیادی از پایان ناتمام پایتخت 6 نگذشته بود که ویدیوهای عجیب از سارا و نیکا در فضابی مجازی پخش شد که این دو بازیگر نوجوان با پوششی بسیار متفاوت از آنچه مردم از این دو در سریال پایتخت سراغ داشتند در مهمانی و جشن های مختلط حضور داشتند و بعضا حرکات نامتعارف و خارج از عرف انجام می دادند.

ویدیویی از رفتار و ژست عجیب سارا و نیکا

مرداد ماه بود که سارا و نیکا دوباره در صدر اخبار شبکه های اجتماعی و رسانه های زرد قرار گرفتند. این بار اما قضیه فرق می کرد چرا که عکسی از سارا و نیکا در یک استخر مختلط در سوئد منتشر شد. خیلی ها همان موقع اعلام کردند که قصه حضور سارا و نیکا در تلویزیون با این تصاویر به پایان رسیده البته بودند کسانی که از سارا و نیکا حمایت کردند و گفتند این دو در سوئد و با فرهنگ این کشور بزرگ شده اند و نباید به آن ها خرده گرفت.

sara and nika forghani

البته مسئولان صداوسیما گوش شان به این حرف ها بدهکار نبود و همان طور که پیش بینی می شد سارا و نیکا از مینی پایتخت 7 که در نوروز امسال پخش شد حضور نداشتند و به نظر می رسد در صورتی که سریال پایتخت ادامه داشته باشد همچنان این دو خواهر شانسی برای حضور ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این ها لیاقت این همه توجه را ندارند اصلا بازی بلد نیستن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها