|

ریحانه پارسا لُخت می شود چون "ابیوز جنسی" دارد؛ او پول هم ندارد!

reyhaneh parsa shaynews

اینکه ریحانه پارسا عریان می شود و هر روز در منجلاب فساد فرو می رود جای تامل دارد.

لینک کوتاه کپی شد
3

ریحانه پارسا تمنای دیده شدن دارد و هر کاری می کند تا دیده شود چه آن روزهایی که ریحانه در ایران بود با ژست ها و پوشش خاص خود سعی در جلب توجه بود و چه حالا که ریحانه پارسا در ترکیه به سر می برد و هر روز با برهنه شدن و نشان دادن قسمتی از بدنش تمانی دیده شدن می کند.

ریحانه پارسا که این روزها از گذشته خود فراری شده و حتی اسمش را هم عوض کرده و دیوا پارسا گذاشته این روزها غرق در منجلاب فساد است و با انتشار تصاویر برهنه از بدن خود در اینستاگرام خودنمایی می کند.

53

اما ریحانه پارسا چگونه از قاب سینما و تلویزیون رانده شد؟

سال 1397 بود که شبکه 2 سریال پدر را پخش کرد و این سریال یک چهره تازه را معرفی کرد بازیگر جوانی که حضوری درخشان داشت و او کسی نبود جز ریحانه پارسا، بازیگری که طبق ادعای لیلا بوشهری گارسون کافه بود که به یکباره جوان اول سینما و تلویزیون شده بود.

reyhaneh parsa

بعد از پایان سریال پدر سیل پیشنهادات بود که به سمت ریحانه پارسا روانه می شد و ریحانه در آثار سینماگران معروفی نظیر سعید سهیلی و پیمان قاسمخانی حضور پیدا کرد.

سال 98 خبر ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی منتشر شد و در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد. این زوج جذاب سینمایی پول می گرفتند در برنامه ای مختلف اینترنتی حضور پیدا می کردند.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

اما به یکباره سال 99 ریحانه پارسا اعلام کرد از مهدی کوشکی طلاق گرفته و دیگر آن ها زن و شوهر نیستند. هنوز شوک این جدایی تمام نشده بود که ریحانه در یک اقدام عجیب اعلام کرد که قصد مهاجرت دارد و می خواهد برای یک پروژه سینمایی از کشور خارج شود. البته این فقط یک بهانه بود چراکه بعد از مدتی که از خروج ریحانه پارسا گذشت هیچ خبری از پروژه سینمایی که ریحانه پارسا مدعی ان بود نشد.

حالا سال اواسط سال 99 است و ریحانه پارسا در ترکیه هنوز در کانون توجه شبکه های مجازی اسران است و هر روز خبر رابطه ریحانه پارسا با یکی از شاخ های اینستاگرامی شنیده می شود.

یک روز ریحانه پارسا با پویان مختاری است و روز دیگر نام ریحانه پارسا کنار نام تتلو و...همه این ها نشان از یک چیز دارد و آن هم اینکه ریحانه پارسا هر روز بیش تر از گذشته در منجلاب فساد فرو می رود.

سال 1400 شد و بساط قماربازان ترکیه نشین از رونق افتاد و دیگر ریحانه پارسا هم در کانون توجه نبود که به یکباره ریحانه پارسا صفحه اینستاگرام اش را پاک کرد و حدود 40 روزی هیچ خبری از ریحانه پارسا نبود تا اینکه ریحانه پارسا شد دیوا پارسا و با شمایل جدید در فضای مجازی حضور پیدا کرد و این بار وقیح تر از گذشته با انتشار تصاویر برهنه و عریان شدن جلو دوربین سعی در خودنمایی و جلب توجه دارد.

reyhaneh parsa

شمایل جدید ریحانه پارسا بعد از غیبت طولانی

اما مشکل و بیماری ریحانه پارسا چیست و چرا دست به این قبیل رفتارها می زند؟ 

برای ریشه یابی رفتارهای ریحانه پارسا رکنا با دکتر خلعتبری گفتگویی انجام داده که در ادامه می توانید نظرات این روانشناس را بشنوید:

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مدرسه ارسالی در

    چه باید کرد آن شاءالله که یه روزی به خودآید وخودش را پیدا کند

  • ناشناس ارسالی در

    خدا نیامرزد کسانی را که اون روز اول تحقیقات درست و گزینشی صحیح از افرادی مثل خانم فراهانی خانم ریحانه و افشار و... نمی کند و مفت مجانی اسم این گونه افراد چه پسر چه دختر را بزرگ میکنند. اینا خودشون هم در تعجبن چون لیاقت مردم ایران را ندارن. اینان از خانواده هایی بی بندوبار و بی ایمان و فاسد بزرگ میشن بعد که مقداری پول اومد تو حساباشون چهار نفر الدنگ هم لایکشون میکنند دیگه یابو برشون میداره. میشن مایه ننگ برای کشور اسلامی. که با خون ۳۰۰ هزار جون نماز خوان ابیاری شده.

  • سل ارسالی در

    ریهانه خر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها