|

«شایا نیوز»بررسی می کند

«سارا» و «نیکا»؛ به دنیای لمپن ها خوش آمدید!

سار و نیکا دوقلوهای معروف سریال پایتخت این روزها در فضای مجازی با حضوری نامتعارف مشغول کسب شهرت برای خود هستند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اجتماعی- سارا و نیکا؛ دوقلوهای معروف فضای مجازی؛ همه چیز از یک سریال محبوب شروع شد. دو کودک با چهره هایی معصوم و کودکانه منتخب دست اندرکاران بازی در نقش یک جفت دوقلو در سریال محبوب «پایتخت» شدند. سارا و نیکا دو قلوهایی بودند که در سریال پرطرفدار و محبوب ایرانی ها که اولین بار در سال 1390 به کارگردانی سیروس مقدم و بازی درخشان محسن طنابنده روی آنتن جعبه جادو رفت، بازی کردند. البته فقط سارا و نیکا نبودند که با این سریال به محوبیت رسیدند، چه بسا بازیگرانی که با حضور در نقش های مختلف این محبوبیتشان دوچندان شد. شاید در آن زمان هرگز کسی تصور نمی کرد این دو دختر آرام روزی به دو چهره پرحاشیه تبدیل شوند!

به گزارش «شایانیوز»،دو دختر دوقلوی همسان با چشمانی آبی که در اولین روزهای جوانی در فضای مجازی آنقدر معروف شدند که به نظر می رسد خود نیز این شهرت را انتظار نداشتند اما شهرت این دو دختر هر چند تا حدی به دلیل بازی در مجموعه سریال دنباله دار پایتخت است اما بیشترین بخش آن به حضور عجیب،غیرعادی و نامتعارف این دو نوجوان در فضای مجازی با ژست ها و پوشش آنها بر می گردد.

چشمان آبی و صورتی معمولی همه زیبایی این دو خواهر محسوب می شود اما آنها توانسته اند به مدد پوشش نامتعارف و برخی از ژست ها و پست های عجیب و غیر عادیشان برای خود فالوورهای زیادی دست و پا کرده و در عین حال نیز هر روز خبری در بخش زرد سایت ها داشته باشند!

کودکی-سارا-و-نیکا

اولین تجربه بازیگری از کجا شروع شد؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است. این دو خواهر بازیگر قبل از یکسالگی وارد عرصه بازیگری شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند و در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند.

اولین تجربه هنری سارا و نیکا به سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر می گردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.ثریا قاسمی و پرستو صالحی در این سریال هنرنمایی کردند و این دو دوقلو نیز اولین بازیگری در 9 ماهگی!

سارا-و-نیکا-در-سریال-دوباره-زندگی

اما حضور در سریال پایتخت دومین و مهمترین بخش زندگی ازن دو خواهر بود که به نظر می رسد تا حدی مسیری جدید را در زندگی آنها گشود. ماجرا این گونه بود که رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

مادر سارا و نیکا در جایی گفته که «هر سال برای بازی این دو خواهر آنها را به ایران می آورد و بعد از بازی و پایان فیلم برداری به کشورسوئد باز می گرداند.»

سارا-و-نیکا-در-کنار-سفره-هفت-سین

حواشی از کجا آغاز شد؟

بعد از پایان آخرین بخش از سریال دنباله دار پایتخت، در واپسین روزهای بهاری حضور دو چهره آشنا در فضای مجازی به صورت غیر عادی همه نگاه ها را به سمت آنها معطوف کرد.سارا و نیکا دوقلوهای پایتخت، چهره های جدید حاشیه ساز بعد از ریحانه پارسا، گلشیفته فراهانی و سایر بازیگرانی زنی بودند که با روشی غیر عادی شهرتی برای خود در این بخش دست و پا کرده بودند.

مادر-سارا-و-نیکا-فرقانی-اصل

سارا و نیکا با یک استوری از حضور در یک استخر مختلط راه خود را به فضای لمپنیسم فضای مجازی باز کردند. به تدریج حضور این دو خواهر دوقلو با عکس های نامتعارف به صورت نیمه برهنه و برخی پست های جنجالی مسیر خود را که به نظر می رسد وژن جدید و جوانتر ریحانه پارسا و گلشیفته فراهانی بود،برای مخاطب تعریف کردند.

اکنون این دو خواهر دوقلو روی موج فالورهای خود در حال دست و پا کردن شهرت از نوعی دیگر برای خود هستند و به نظر می رسد باید هشدار پدیده ای جدید اما نامطلوب را به جامعه داد. پدیده ای که می تواند بعدها سراغاز یک فاجعه به نام پوچی در سنین نوجوانی و جوانی باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بی نام ارسالی در

    خیلی دوستتون دارم ساراونیکای عزیز

    • ناشناس ارسالی در

      جفتشون چندشن
      زشتم هستن

  • مهدی ارسالی در

    بی حیا ها

  • ناشناس ارسالی در

    گور بابای جفتشون

  • مستی ارسالی در

    از هردوشون متنفرم اشغالای کثافت

  • ناشناس ارسالی در

    کجا چشماشون آبیه 😐 چشمای اینا به زور عسلی باشه اونم رو به قهوه ایه

  • ناشناس ارسالی در

    اینا مگه چشماشون ابیه؟؟!!😐

  • یه فرد متنفر از سارا و نیکا ارسالی در

    خاک بر سر جفتتون آبروی هرچی دختره بردین بی حیا ها خجالتم خوب چیزیه والا

  • سلمی ارسالی در

    گلشیفتگان ثانی سینمای پاک ایران رومشاهده می کنید

  • ناشناس ارسالی در

    بازیتون رو اصلا دوست نداشتم مثل ماست بودین کم تحرک و کم نقش
    تقریبا میشه گفت از بین بازیگرای خردسال و نوجوان شما بدترین بازی رو داشتین تنها برتری شما قیافه بود که متاسفانه به مدد همون دارین گند میزنین به آینده

  • ناشناس ارسالی در

    چه زشت شدند این دوتا!؟!

  • ناشناس ارسالی در

    دختر باید تکبروحیا داشته باشه

  • خاطره ارسالی در

    می تونستن با انجام یه بازی خوب یا زدن حرف های زیبا معروف بشن نه با بی بند و باری وبی عفتی. چرا تازگی همه فکر میکنم میکنن که با لخت شدن معروف می شن. مامان و بابای اینا کجاهستن.که این حرکت جلف وزننده رو نمی ببنند. دختران سرزمین ما به کجا چنین شتابان. ریحانه. گلشیفته. سارا. نیکا. و.................

  • زهراا ارسالی در

    بیحیا بازی تا کی زورشون میاد یه تیکه پارچه بندازن رو کله خاکیشون بی حیا ها تجاوز تا کی به کجا کشیده میشید ریحانه گلشیفته سارا نیکا

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا اصلا بازیشون خوب نبود
    ولی به شما ربطی تداره که چیکار میکنن نمیکنن

  • معین ارسالی در

    نمدونم کی میخواد این اوضاع درست شه....

  • ناشناس ارسالی در

    شما از زشت زشت ترین خاکتوسرتون

  • مبارکه عابدی ارسالی در

    ساراو نیکا دوستون دارم کجا زشته خیلی قشنگ هرکی که میگن زشته خودشون زشته والا

  • حلما ارسالی در

    😂 عزیزان فک کنم عوامل ماست میزاشتن جای اینا بهتر بود حیف پولی که میگیرن

  • امین ارسالی در

    انصافا بازی جالبی نداشتن و با قاب عکس فرق چندانی نمیکردن. ولی انتخاب مسیر زندگیشان هم به ما ربطی نداره.

  • ناشناس ارسالی در

    زندگی دیگران به کسی ربط نداره هر کسی به فکر خودش باشه
    کی از اینده خبر داره شاید روزی ما هم اینجوری شدیم
    درسته رفتارشون خیلی زشته به دوستان حق میدم

  • ناشناس ارسالی در

    خوشکلی دختر به حیاو عفتشه نه به بی بندوباری.آبروی دختربودنتون رو بردین لااقل به بقیه دخترای ایرونی رحم کنید و ذهن بقیه مردم را درباره دخترای ایرونی منحرف نکنید برید خارج خودتون وبه بی حیاییتون ادامه بدین تاعاقبتشو ببینیدوبهتون تجاوز کنند تا آدم شید میفهمید چه غلط بزرگی کردید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها