|

سحر قریشی و مهدی طارمی؛ رابطه جذابی که در حد یک بوسه ماند!

sahar dolatshahi Mehdi Taremi shayanews

انتشار تصاویری از سحر قریشی و مهدی طارمی شبکه های اجتماعی را چشم انتظار یک زوج جذاب کرد که البته محقق نشد

لینک کوتاه کپی شد
1

سحر قریشی یک چهره پرحاشیه است که اتفاقا با مردان زیادی هم رابطه داشت او ابتدا در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند. 

سحر بعد از اخوان به سراغ امید علوی رفت و مدتی با او در رابطه بود و به قول خودش برای اینکه این رابطه شرعی باشد و بتوانند باهم به شناخت برسند مدتی به صیغه امید علوی درآمد.

رابطه سحر با امید علوی هیچ گاه از صیغه فراتر نرفت و سحر دوباره مجرد شد و این بار سحر به سراغ یک چهره ورزشی مشهور رفت. به یکباره شایعه عجیبی درباره مهدی طارمی که سال 97 ستاره اول پرسپولیس بود منتشر شد و بلافاصله عکس هایی از رابطه آقای فوتبالیست با سحر قریشی فضای مجازی را پر کرد. حالا دیگر همه می دانستند که سحر قریشی با مهدی طارمی وارد رابطه شده و بعد از مدتی که مهدی راهی فوتبال قطر شد تصاویری از عاشقانه های مهدی و سحر در قطر منتشر می شد.

IMG_20180517_130235_226-997x1024

Sahar-Mehdi-Golnak.com-

اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و گویی رابطه مهدی و سحر به انتهای خط رسید. حسن ختام این ماجرا هم عکس های آتلیه ای لو رفته سحر قریشی با مهدی طارمی بود تصاویر که خیلی ها معتقدند سحر برای انتقام از طارمی منتشر کرده است.

sahar-taremi-photokade-com-1

در این بین همه منتظر واکنش کمیته انضباطی و احتمالا محرومیت مهدی طارمی به علت انتشار تصاویر خلاف عرف بودند اما شاید بخت و اقبال با مهدی یار بود که او در آن زمان ایران نبود در لیگ پرتغال حضور داشت.

واکنش مهدی و سحر به رابطه تمام شده

واکنش مهدی اما به این رابطه بسیار منطقی و درست بود و او هیچ گاه این رابطه را انکار نکرد و بعدها در این گفتگوی تصویری گفت مدتی با سحر قریشی در رابطه بود اما دیگر از او جدا شده و در رابطه جدیدی است.

توضیحات مهدی طارمی درباره رابطه با سحر قریشی

 

البته مهدی طارمی بعد از سکوتی نسبتاً طولانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

635604_604

واکنش سحر قریشی به این رابطه اما کمی متاوت تر بود و بعد از اینکه یکی از رسانه ای نیز با انتشار خبری اذعان کرد یک بازیگر زن که مدتی با یک بازیکن فوتبال در ارتباط بود با تیغیدن 50 هزار دلار از وی رابطشان را بهم زده است همه چشم به سمت سحر قریشی رفت و معتقد بودند سحر این رابطه را فقط به خاطر منفعت مالی می خواست و بعد از اینکه به پول رسید از مهدی جدا شد.

توضیحات سحر قریشی درباره رابطه با مهدی طارمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خاک توسر خودت اون اخلاقت واون جایگاهت

  • مهدی ارسالی در

    یک بوسه و برنامه های بعدش

  • ناشناس ارسالی در

    بیمیر‌با‌اون‌حجابت

  • حامد ارسالی در

    آلنی دارید شیونات اسلامی رو زیر پا میگذارند یکم که بین مردم مشهور شدید دست پایتون رو گم کردید

  • ناشناس ارسالی در

    به کسی چه؟ اینهمه زن ومرد باهم رابطه دارن..مسیله شخصی وخصوصی...یادبگیرین حریم افراد روحفظ کنید...سرک نکشید تو زندگی دیگران

  • میلانا ارسالی در

    حالا مگه سحر قریشی کیه که اینهمه سحر سحر داره، یک کم از سوپراستارهای بی حاشیه باید یاد گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها