|

سامسونگ

آیا عمر خانواده سامسونگ Galaxy Note به پایان رسیده است؟

Galaxy Note is gone forever?

با اینکه مقامات سامسونگ خبر از عرضه محصولی جدید از سری Note در سال 2021 را داده بودند اما انگار دیگر نباید در انتظار محصولات این سری باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدتی است که اخبار زیادی در ارتباط با خداحافظی گوشی های هوشمند سری Galaxy Note سامسونگ از بازار گوشی های هوشمند پرچمدار می شنویم، هرچند که هنوز سامسونگ این خبر را رسما اعلام نکرده است. البته نباید فراموش کنیم که بیشتر از یک سال از آخرین عرضه سری Galaxy Note می گذرد و در سال 2021 نیز تنها پرچمدار معرفی شده سامسونگ سری Galaxy S 21 بود.

Galaxy Note 20

بر اساس اخباری که Gizmochina منتشر کرده است یکی از مقامات سامسونگ به تازگی اعلام نموده که برای سال 2022 محصولی جدید از سری Galaxy Note عرضه خواهد شد. هرچند که این خبر کمی مبالغه آمیز  به نظر می آید چرا که همان طور که در سال جاری مشاهده کردیم سامسونگ طی یک روند آهسته ویژگی های انحصاری سری Note را به پرچمداران دیگر خود اختصاص داد. S Pen شاید تاکنون منحر به فرد ترین ویژگی محصولات سری Note سامسونگ بوده اند که S21 Ultra امسال با این ویژگی به بازار معرفی شد.

S21 Ultra به علاوه این طور که به نظر میرسد برای سال آینده Galaxy S22 Ultra به عنوان جایگزین Note 20 Ultra  برنامه ریزی و حتا تبلیغ شده است که باعث می شود مبالغه آمیز بودن این ایده، که هنوز ممکن است شاهد رونمایی از سری Note باشیم، بیشتر به چشم بیاید چرا که بر اساس اخبار منتشر شده S22 Ultra  نه تنها مجهز به S Pen خواهد بود بلکه بسیاری از ویژگی های Galaxy Note 20  را هم در خود جای داده است.

Samsung-Galaxy-S22-Ultra-3

نهایتا این طور به نظر می رسد که تمام این اقدامات در جهت تسهیل روند رو به رشد محصولات تاشو سامسونگ هستند و البته که ایمان سامسونگ به این محصولات بیجا نیست چرا که فقط در نیمه اول سال 2021 شاهد فروش نسبتا چشم گیر محصولات تاشو این شرکت بودیم و در ادامه سال نیز هم یکه تازی پرچمدار جدید یعنی Galaxy Z Flip3 5G را نظاره کردیم پس طبیعی است که سامسونگ سرماگذاری خود بر این محصولات را روز به روز افزایش دهد.

samsung-galaxy-z-flip-3

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها