|

ریلمی

مشخصات کلیدی Realme GT 2 Pro توسط AnTuTu، فاش شد

Realme GT 2 Pro's key specs confirmed by AnTuTu

به تازگی محصولی جدید از Realme در AnTuTu مشاهده شده که موفق به کسب امتیاز بیش از یک میلیون در این بنچ مارک شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی یک گوشی هوشمند Realme با شماره مدل RMX3300 که احتمال می رود نسخه ای تازه نفس  از GT 2Pro باشد با امتیاز بیش از یک میلیون در AnTuTu مشاهده شد. همچنین این بنچ مارک یکسری از مشخصات کلیدی این محصول را فاش کرد. از جمله این ویژگی ها می توان به 12 گیگابات رم، 512 گیگابایت حافظه و صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کرد. به علاه این دستگاه از جدیدترین  عضو اندروید یعنی اندروید 12 پشتیبانی می کند.

محصول جدید Realme سومین دستگاه اندروید است که از یک میلیون امتیاز AnTuTu بهره مند می شود, پیش از این تنها یک گوشی هوشمند Vivo با تراشه Dimensity 9000 و یک دستگاه دیگر با تراشه Snapdragon 8 نسل 1 موفق به دریافت امتیاز بالای یک میلیون از این بنچ مارک شده بودند.

-Realme-GT-5G-1

به علاوه AnTuTu این طور اذعان داشته است که این امتیاز ها مربوط به یک نمونه اولیه است و به احتمال زیاد در آینده این محصول حتی امتیاز بالاتری را کسب خواهد کرد.

هفته گذشته نیز اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه ای از Realme GT 2 Pro با شماره مدل RMX3301، برخورداری از تراشه Snapdragon 8 نسل 1، صفحه نمایش AMOLED Full GD+ و رابط کاربری Realme Ui3.0 مبتنی بر اندورید 12 به زودی عرضه خواهد شد.

در ارتباط با دوربین این محصول نیز به نظر میرسد که به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS  (لرزشگر اپتیکال تصویر) مجهز می باشد. این گوشی هوشمند از شارژ 125 واتی UltraDart پشتیبانی می کند اما اطلاعاتی از ظرفیت باطری آن در دست نیست.

انتظار می رود که Realme Gt 2 Pro سال آینده به بازار چین عرضه شود اما هنوز این شرکت اطلاعات رسمی را درخصوص عرضه این محصول به بازار منتشر نکرده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها