|

سامسونگ

سامسونگ Galaxy A23 5G با دوربین 50 مگاپیکسلی

Samsung Galaxy A23 to feature a 50MP camera

نسل بعدی سامسونگ Galaxy A22 یعنی A23 با کمی پیشرفت در ظرفیت باطری و دوربین اصلی به بازار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سامسونگ در ماه ژوئن Galaxy A22 را در دو مدل 5G و 4G به بازار معرفی کرد, این دستگاه ارزان ترین گوشی هوشمند سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G است. این گوشی هوشمند که مجهز به چیپست Dimensity 700 می باشد, دارای سنسور 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی, سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراوایلد و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق است که در پشت گوشی تعبیه شده اند و جزیره ی دوربین ها را تشکیل داده اند. در قسمت جلو هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

و حالا نسل بعدی A22 یعنی Galaxy A23 به نظر میرسد که قرار است تا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به بازار عرضه شود. این خبر را GalaxyClub هلندی منتشر کرده است, همچنین ادعا می کند که Galaxy A23 قرار است تا مانند نسل قبلی خود در دو مدل 5G و 4G به بازار عرضه شود اما شاید شاهد عرضه ی هر دو مدل در تمامی بازار ها نباشیم.

Samsung-A23

هنوز هیچ مشخصات ویژه ای از این گوشی هوشمند در دست نیست و کاملا ناشناخته مانده است با این حال همین منبع می گوید که ما باید در انتظار A23 با یک باطری 5000 میلی آمپر ساعتی باشیم.

مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی این گوشی هوشمند را به بازار معرفی میکند اما ما در حالی که در انتظار زمان معرفی آن هستیم امیدواریم که بتوانیم اخبار دیگری از آن را بشنویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها