|

ایسوس

مشخصات لپ تاپ گیمینگ جدید Asus فاش شد

 ASUS ROG Zephyrus Duo 16 GX650 leaked

لپ تاپ گیمینگ جدید ایسوس با نام ROG Zephyrus از پردازنده ی AMD Ryzen 9 6900HX و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 TI پشتیبانی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با ورود آخرین لپ تاپ های گیمینگ سطح بالا, سازنده رایانه های شخصی تایوانی, ایسوس,  تصمیم گرفته است که PC های(رایانه ی شخصی)  خود را نیز هم به پردازنده ی Ryzen 6000 مجهز کند. اما در حال حاضر اخرین اطلاعات فاش شده از این شرکت مربوط به لپ تاپ گیمینگ قدرتمند نسل جدید یعنی ROG Zephyrus Duo 16 GX650 می باشد. براساس اخباری که MyLaptopGuide به تازگی منتشر کرده است این لپ تاپ جدید با پردازنده AMD Ryzen 9 6900HX و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3080 TI راه اندازی می شود تا بتواند تجربه ی بازی در سطح بسیار بالا را ارائه دهد.

Asus-Gaming-Laptop-2

این پردازنده از مجموعه سری Ryzen 600 Team Red می باشد که متعلق به بخشی از معماری رامبراند و فناوری Zen 3+ آن است. این پردازنده دارای 8 هسته و 16 رشته می باشد که توان مصرفی آن بین 35 تا 45 وات TPD(اندازه گیری حداکثر مقدار دما) است.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم کارت کرافیک این دستگاه نیز NVIDIA GeForce RTX 3080 TI است که جایی برای بحث باقی نمی گذارد, چرا که برای پرچمدار این روز های شرکت Nvidia  فرکانس پایه 1370 مگاهرتز و رابط گذرگاه 384 بیت عنوان شده است که بسیار جالب توجه است. همچنین براساس اعلام های رسمی, این کارت گرافیک در زمینه پردازش FP32 بیش از 34 ترافلاپس قدرت دارد و حداکثر توان طراحی گرمایی آن نیز به 350 وات می رسد.

این لپ تاپ همچنین با حداکثر 8 ترابایت حافظه PCLe NVMe M.2 SSD و حداکثر 48 گیگابایت رم DDR5 سرهم شده است.

ASUS-Gaming-Laptop-3

متاسفانه مشخصات دیگری از لپ تاپ قدرتمند و زیبای گیمینگ ایسوس در دست نیست از طرفی دیگر تاریخ دقیق عرضه و جزئیات قیمت آن نیز هم هنوز مشخص نیست اگرچه احتمال می رود که همزمان با مدل های ROG Strix Scar 15 و  Scar 17 در سال آینده به بازار عرضه شوند.

ما امیدواریم که خیلی زود بتوانیم به اخبار جدیدی از این محصول دست پیدا کنیم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها