|

شیائومی

سری 12 شیائومی از دوربین زیرنمایشگر پشتیبانی نخواهد کرد

Xiaomi 12 series won’t employ an Under-display camera

کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی سری 12 شیائومی باقی مانده است و حالا خبر ها حاکی از عدم برخورداری این سری از دوربین زیر نمایشگر هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتظار می رود که سرانجام غول فناوری چینی, شیائومی تا پایان امسال, که دیگر زمان زیادی هم باقی نمانده است, سری 12 خود را رونمایی کند. شایعاتی که حول نسل جدید شیائومی وجود دارند خبر از رونمایی این محصول در 28 دسامبر با سه مدل مختلف می دهند; Xiaomi 12X, Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro.

Xiaomi-12X

بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگر معروف Digital Chat Station منتشر کرده است, سری 12 شیائومی از دوربین چشمنواز زیر نمایشگر پشتیبانی نخواهد کرد و در عوض دارای حفره ی دوربین سلفی خواهد بود, مانند بسیاری دیگر از مدل های این شرکت, البته انتظار می رود که در دوربین این سری از محصولات شیائومی نسبت به مدل های قبلی شاهد بهبود های قابل توجهی باشیم.

هنوز مشخص نیست که چرا شیائومی تصمیم به عدم استفاده از دوربین زیر صفحه نمایش گرفته است اما به نظر میرسد که هر سه مدل از این امکان محروم هستند. عده ای این تصمیم شیائومی را به تولید انبوه فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایش برای Mix 4 ربط میدهند, چرا که متاسفانه این دوربین نتوانست در حد استاندارد حاضر شود و مورد قبول بازار واقع نشد.

Xiaomi-Mi-Mix-4

از این گذشته دیگر مشخصات محصولات این سری قبل تر مشخص شده است, شیائومی 12 و 12 Pro به چیپست کوالکوم Snapdragon 8  نسل 1 مجهز خواهد شد و از طرف دیگر 12X نیز از Snapdragon 870 پشتیبانی خواهد کرد.

پیش بینی می شود که هر سه عضو سری 12 شیائومی با نمایشگر LTPO تطبیقی و سطح تنظیم نرخ تازه سازی بین 1 تا 120 هرتز به بازار عرضه شوند.

کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی این سری باقی مانده است و ما بی صبرانه در انتظار تاریخ تائین شده هستیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها