|

ریلمی

مشخصات ریلمی 9i فاش شد

Realme 9i specs leak

در ژانویه ی 2022 ریلمی از سری 9 خود رونمایی خواهد کرد. به تازگی مشخصات یکی از اعضای این سری, Realme 9i , فاش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این طور که به نظر می رسد ریلمی تصمیم دارد تا سری 9 خود را در ژانویه ی سال 2022 با حداقل 4 مدل به بازار معرفی نماید. به گزارش GSMArena یکی از این مدل ها Realme 9i می باشد که به تازگی یک سری از مشخصات آن توسط ThePixel.vn فاش شده است.

Realmi 9i

از جمله ویژگی هایی که به تازگی از این گوشی منتشر شده است می  توان به صفحه نمایش LCD آن اشاره کرد که وضوح FHD+ دارد به علاوه اینکه نرخ تازه سازی آن 90 هرتز می باشد. همچنین به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از چیپست Snapdragon 680 بهره مند خواهد شد که اوایل ماه اکتبر معرفی شد; این چیپست بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است و دارای پردازنده ی مرکزی (CPU) Kryo 265   و پردازنده ی گرافیکی (GPU)  Adreno 610 می باشد.

Realme-9i

رندر های منتشر شده از این دستگاه همچنین یک سیستم دوربین سه گانه را در پنل پشتی نشان می دهند و گمانه زنی ها بر آن است که دوربین اصلی Realme 9i دارای سنسور 50 مگاپیکسل خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز در سمت چپ صفحه نمایش سوراخ پانچ تعبیه شده است.

انتظار می رود که سری 9 ریلمی حداقل سه گوشی همراه دیگر را به بازار معرفی کند, Realme 9Pro , Realme 9 و Realme 9Pro+ یا Realme 9Pro Max.

ما مشتاقانه منتظر هستیم تا بتوانیم اخبار جدیدی را از سری جدید ریلمی بدست بیاوریم, در حال حاضر کاری جز صبر کردن نداریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها