|

اپل

همه شگفتانه های اپل برای سال 2022

Gurman: Apple planning redesigned iPad Pro, high-end iMac, new Mac Pro, more for 2022

به گفته ی گورمن: اپل قصد دارد تا در سال آینده iPad Pro, iMac و Mac Pro را با طراحی جدید به بازار معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به نقل از 9to5mac سال 2021 برای اپل بسیار پرکار و پرمشغله بود, اپل طی سال 2021 سری iPhone 13 , مک های جدید مجهز به سیلیکون اپل و یکسری موارد دیگر را معرفی کرد. اما با نگاهی رو به جلو و سال پیش رو باید گفت که هنوز انتظارات زیادی از این شرکت وجود دارد. مارک گورمن, مدیر بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه خود Power On هر آنچه را که باید انتظار داشت اپل در سال آینده معرفی کند, توضیح داد.

Apple-iPhone-13-Series

در خبرنامه ی امروز گورمن, بسیاری از مواردی را که پیش از این هم پیش بینی شده بود اپل در سال 2022 ارائه خواهد داد, تائید کرد. همچنین او ادامه داد که اپل در حال برنامه ریزی یک طراحی جدید برای iPad Pro می باشد که از شارژ بی سیم پشتیبانی کند همچنین iPad Air و iPad سطح پایه نیز بروزرسانی هایی را دریافت خواهند نمود.

ipad-pro

گورمن اضافه می کند که اپل یک MacBook Air برای سال 2022 در دست طراحی دارد که درکنار iMac نوسازی شده و پیشرفته با سیلیکون اپل, معرفی خواهد شد.

MacBook

درارتباط با ساعت های اپل نیز گورمن انتظار دارد که سه مدل جدید شامل, Apple Watch SE به روز شده, یک نمونه Apple Watch  استاندارد بروز شده و یک نسخه مقاوم برای علاقه مندان به ورزش های ماجراجویی و دشوار, در سال جدید به بازار عرضه شود.

apple-watch

از دیگر اطلاعات قابل توجهی که توسط گورمن منتشر شده است می توان به عرضه ی iPhone SE نسل 3 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد. علاوه بر این می توانیم مشتاقانه در انتظار عرضه سالانه سری جدید iPhone و اولین هدست ترکیبی (AR/VR)  باشیم.

Apple_View_Mixed_Reality_Headset_Renderbilder_3

اگر همه ی این موارد درست باشد اپل کارهای زیادی برای سال 2022 در دست انجام دارد. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا چه حد این اخبار صحت خواهند داشت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها