|

موتورولا

موتورولا و اولین دوربین جلوی زیر صفحه نمایش پلتفرم Snapdragon 8 نسل 1

Motorola teases Moto Edge X30’s under display selfie camera with live image

به تازگی مدیر کل موتورولا تصویری واقعی از پرچمدار خود با دوربین سلفی زیرنمایشگر منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها پرچمدار موتورولا لحظه ای از اخبار جدا نمی شود و مدام خبر های دسته اول از این غول آینده گوشی های هوشمند منتشر می شود. به گزارش GSMArena امروز صبح مدیر کل موتورولا تصویری واقعی از پرچمدار تازه نفس خود Moto Edge X30 منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی هوشمند به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز خواهد بود.

چن جین, مدیر کل موتورولا, تصویر را به همراه متن زیر منتشر کرد:

« شکی نیست که دوربین سلفی زیر صفحه نمایش هنوز یک انتخاب سخت و ریسکی برای این صنعت است, اما افزایش دیوانه وار تقاضا و بازخورد کاربران برای دریافت این ویژگی به ما نشان می دهد که کار درست را باید انجام بدهیم, نه کار آسان را. بنابراین تصمیم گرفتیم تا هرکاری که لازم است را انجام دهیم. درنتیجه یک سری ویژه از Moto Edge X30 وجود خواهد داشت که اولین دوربین جلوی زیر صفحه نمایش پلتفرم Snapdragon 8  نسل 1 را به شما ارائه میدهد همچنین این دوربین اولین دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. سورپرایز دوگانه, لطفا تا 9 دسامبر صبر کنید.»

Motorola-Moto Edge X30

 تقریبا همزمان با انتشار این عکس صفحه رسمی  موتورولا در Weibo تیزر جدیدی را منتشر کرد که این ویدئو نیز به دوربین زیر نمایشگر Moto Edge X30 اشاره می کند.

چن جین همچنین اشاره کرد که نسخه ویژه ای از این تلفن دارای دوربین سلفی زیر صفحه نمایش خواهد بود, اما ما مطمئن نیستیم که دقیقا چند نسخه ممکن است وجود داشته باشد.

حضور قبلی دوربین زیر نمایشگر ثابت کرد که این فناوری برای رشد و تامین نیاز کاربران, نیاز به زمان زیادی دارد, با این حال باید ببینیم که آیا موتورولا با دوربین 60 مگاپیکسلی خود می تواند عملکرد بهتری را ارائه دهد و تصاویر واضح تری را ثبت کند یا خیر؟

بر اساس اخباری که پیش تر, از این گوشی هوشمند منتشر شده است ما می دانیم که Moto Edge X30 به پردازنده ی پرچمدار 4 نانومتری کوالکوم, Snapdragon 8  نسل 1 مجهز خواهد شد, همچنین دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FullHD+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز, پشتیبانی از HDR10+ و DCI-P3 نیز خواهد بود.

علاوه بر اینها تیزر های اخیر نشان می دهند که این گوشی هوشمند دارای باطری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ 68 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پرچمدار جدید موتورولا که در بسیاری از موارد پیشرو رقیب های خود است در تاریخ 9 دسامبر در چین معرفی خواهد شد. دیگر زمان زیادی تا پایان این انتظار باقی نمانده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها