|

استون مارتین

بولداگ بازسازی شده ی استون مارتین در اولین آزمایش به سرعت 261Km/H رسید

Aston Martin Bulldog 1st stage of speed testing

کمپانی کلاسیک موتور کارز پس از دو سال بازسازی بولداگ استون مارتین را استارت زد و بولداگ در اولین آزمایش سرعت شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در فوریه ی سال 2020 کمپانی Classic Motor Cars از بریج نورث انگلستان طرح اولیه ای برای بازسازی استون مارتین بولداگ ارائه داد که هدف از این طرح, احیای شکوه سابق این استون مارتین است, همچنین این شرکت امیدوار است که بتواند به هدف اولیه ی استون مارتین برای رسیدن به سرعت 200 مایل در ساعت (322 کیلومتر بر ساعت) دست یابد , درست مانند طرح اولیه ی 40 سال پیش.

Bulldog_2

و حالا پس از نزدیک به دو سال Classic Motor Cars در مرحله ی آزمایش بولداگ طرح مرغ دریایی بازسازی شده قرار دارد. و اولین آزمایش سرعت در ایستگاه هوایی سلطنتی نیروی دریایی در سامرست انجام شد.

Bulldog7

در ویدئوی منتشر شده, این کمپانی توضیح میدهد که استون مارتین کلاسیک بازسازی شده در اولین آزمایش خود توانست به سرعت 162 مایل در ساعت برابر با 261 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که البته با سرعت هدف خیلی فاصله دارد ولی نباید فراموش کنیم که این فقط آزمایش اولیه بود و بدون شک در آزمایش های بعدی شاهد بهبود عملکرد سرعت این خودروی باشکوه خواهیم بود.

آزمایش دوم بولداگ استون مارتین نیز مجدد در ایستگاه هوایی سلطنتی نیروی دریایی در سامرست برگزار خواهد شد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای این آزمایش مشخص نشده است اما بدون شک پس از آنالیز نهایی اولین تست و زمانی که روند توسعه ی بولداگ پیشرفت قابل قبولی داشته باشد, تاریخ اعلام خواهد شد و شاهد آزمون دوم خواهیم بود.

Bulldog3

در سال 1979 استون مارتین بولداگ به عنوان سریع ترین خودروی جهان در زمان خود معرفی شد که می توانست به سرعت 192 مایل در ساعت ( 309 کیلومتر در ساعت) برسد با این حال حتا در همان زمان هم عدد به دست آمده کمتر از هدف اولیه بود.

Bulldog1

همچنین طرح اولیه بر مبنای تولید 10 الی 15 خودروی بولداگ بود اما این طرح انجام نشد وتنها یک نمونه از آن ساخته شد. این خودروی اولیه دارای موتور 5.3 لیتری V8 توئین توربو بود که 600 اسب بخار قدرت و 500 پوند فوت گشتاور تولید می کرد, به راستی که بولداگ یک هیولای  دوست داشتنی است چرا که این اعداد حتا با استاندارد های امروزی هم اعداد بسیار بالایی هستند.

Bulldog4

تنها نسخه ی بولداگ استون مارتین متعلق به  فیلیپ ساروفیم موسس و مدیر اجرایی Trousdale Ventures می باشد, اما در حال حاضر برای بازسازی کامل در دستان Classic Motor Cars است. با توجه به اینکه موتور V8 این خودرو اکنون به سیستم تزریق سوخت مدرن و گیربکس تقویت شده, مجهز شده است, احتمالا بازخرید آن به زودی در دست برنامه ریزی قرار خواهد گرفت.

Bulldog5

خوب است بدانید که, دارن ترنر, راننده ی مسابقه ای استون مارتین در مرحله ی آزمایشی بولداگ پشت فرمان آن خواهد نشست.

Bulldog6

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها