|

سامسونگ

تصاویری از سامسونگ Galaxy A53 فاش شد

Galaxy A53 renders based on leaks

طی چند هفته ی گذشته افشاگران تصاویری را از طراحی اولیه ی میان رده ی جدید سامسونگ Galaxy A53 منتشر کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از ماه آگوست تا به الان کم و بیش درباره محصول جدید سامسونگ که جانشین Galaxy A52 خواهد بود, شایعات و گمانه زنی هایی شنیده ایم, به گفته ی Gizmochina چند هفته ی پیش نیز تصاویری با کیفیت از طرح اولیه ی این گوشی هوشمند توسط Lets Go Digital  منتشر شد.

بر اساس گزارش هایی که طی این مدت از Galaxy A53 منتشر شده است ما حدس میزنیم که این گوشی هوشمند مانند نسل قبلی خود دارای سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت به عنوان دوربین اصلی است. به علاوه باتری این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کرده است و ما شاهد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در Galaxy A53 می باشیم( Galaxy A52 از باطری 4500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی میکند).

Galaxy-A53-1

در نهایت از تصاویر تازه منتشر شده, این طور به نظر می رسد که A53 فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است همچنین انتظار می رود که این دستگاه به چیپست Exynos  با پردازنده گرافیکی AMD mRDNA مجهز شده باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در دست نیست, اما ما امیدواریم که در روز های پیش رو خبر های بیشتری را در رابطه با میان رده ی جدید سامسونگ, پیش از رونمایی رسمی شرکت از این محصول, بشنویم.

Galaxy-A53-2

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها