|

نوکیا

میان رده ی جدید نوکیا در Geekbench مشاهده شد

Nokia Suzume with Exynos 7884B, Android 12 spotted at Geekbench

طی هفته های گذشته تصاویر چهار محصول مرموز نوکیا منتشر شد, و حالا یکی از این محصولات که احتمالا Suzum نام دارد در Geekbench مشاهده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گزارشی که GSMAreana به تازگی منتشر کرده است, نوکیا در حال آماده شدن برای رونمایی از یک محصول جدید میان رده است; و به تازگی گوشی هوشمند جدید نوکیا که Suzume نام دارد در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

براساس اطلاعاتی که Geekbench منتشر کرده است مشخص می شود که این گوشی هوشمند از یک پردازنده ی هشت هسته ای بهره می برد که ما انتظار داریم این چیپست, Exynos 7884   سامسونگ باشد. Suzum به احتمال زیاد دارای 3 گیابایت رم خواهد بود و از آخرین نسل سیستم عامل اندروید, اندروید 12, نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Nokia-Suzum-Benchmark

محصول جدید نوکیا, که احتمال می رود یکی از چهار گوشی مرموز تازه منتشر شده باشد, توانسته است در آزمون تک هسته ای Geekbench امتیاز 306 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 1000 را کسب کند. چیپست Exynos 7884 سامسونگ با استفاده از فرآیند 14 نانومتری ساخته شده است در نتیجه با توجه به اینکه امروزه اکثر تراشه های مدرن با فرآیند 4 یا 6 نانومتری ساخته می شوند, کمی این چیپست را قدیمی می کند. به هر حال, این گوشی هوشمند دارای دو هسته Cotex-A73 و شش هسته Cortex-A53 , به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 و مودم LTE می باشد, در این صورت Suzum از امکان اتصال به شبکه ی 5G برخوردار نخواهد بود.

Nokia-Suzum-

به نظر می رسد که نوکیا Suzum با صفحه نمایش LCD و دوربین سه گانه در پنل پشتی معرفی خواهد شد. اما متاسفانه مشخصات بیشتری از این دستگاه در دست نیست, با این حال ما انتظار داریم که در روز های آینده بتوانیم جزئیات بیشتری را در ارتباط با میان رده ی جدید نوکیا بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها