|

اوپو

معرفی اولین گوشی تاشو اوپو در 15 دسامبر

OPPO Find N foldable phone to launch on December 15

سرانجام اوپو نیز به جمع طراحان گوشی های هوشمند تاشو پیوست و نسل اول گوشی های هوشمند تاشو خود را در 15 دسامبر رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش Gizmochina، اوپو اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به نمایش گذاشت و قرار است که ما در 15 دسامبر شاهد رونمایی کامل این محصول باشیم.  

پس از چهار سال تحقیق و توسعه و شش نسل از نمونه های اولیه این شرکت، سرانجام Oppo Find N متولد گردید. اکثر گوشی های هوشمند این روزها پیکربندی های یکسانی دارند و به گفته پیت لاو، صنعت گوشی های هوشمند در زمینه ارائه ویژگی هایی مانند نرخ تازه سازی بالا، کیفیت عکاسی بالا، شارژ سریع و مواردی از این دست، به محدودیت رسیده است، به همین دلیل اوپو تصمیم گرفته است که پا به عرصه گوشی های هوشمند تاشو بگذارد.

Oppo-Find N-Tweet

سامسونگ، شیائومی و هواوی پیش از این محصولات خود را در این عرصه عرضه کرده اند اما به گفته پیت لاو، او معتقد است بهتر است به جای عجله برای همگام شدن با روند بازار، محصول جدید را زمانی عرضه کرد که بتواند تجربه ای عالی را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از این رو اوپو تلاش کرده است که در پرچمدار تاشو خود معضلاتی مانند مشکل دوام در گوشی های تاشو را که توسط دیگر برند ها به بازار عرضه شده اند، برطرف نماید.

گزارش ها حاکی از آنند که Find N دارای صفحه نمایش داخلی 8 اینچی LTPO OLED  120 هرتزی و صفحه نمایش پوششی 60 هرتزی با طراحی سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می باشد. در پنل پشتی نیز دوربین سه گانه طراحی شده است که از سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل گردیده.

این طور که به نظر می رسد باطری این گوشی هوشمند 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند.

با این اوصاف باید کمی بیشتر منتظر بماینم و ما امیدوار هستیم که طی روز های پیش رو اطلاعات بیشتری را در ارتباط با اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو بدست بیاوریم. از طرف دیگر همین دیروز بود که اوپو از رونمایی گوشی هوشمند جدید با دوربین جمع شونده در رویداد 15 دسامبر خود خبر داد، این طور که به نظر می رسد باید از این پس در انتظار نوآوری های منحصر به فرد در فناوری توسط این شرکت باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها