|

اپل

نسل جدید iPhone با طراحی جدیدی در صفحه نمایش

Apple iPhone 14 Pro models could be the brand’s first OLED phones without a notch

احتمالا اپل تصمیم دارد تا نسل جدید iPhone های خود را با صفحه نمایشی بدون ناچ معرفی نماید و از طراحی سوراخ پانچ دار استفاده نماید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از سال 2017 و با عرضه iPhone X به این طرف, اپل در قسمت بالایی صفحه نمایش iPhone  های خود یک بریدگی را طراحی کرد (ناچ) که محل قرارگیری دوربین جلو و سنسور شناسایی چهره است و تا همین الان و عرضه iPhone 13 نیز این طراحی را حفظ کرده است, اما حالا بر اساس شایعاتی که به گوش می رسند انتظار می رود این غول فناوری که در بسیاری موارد یکه تاز است این روند را در نسل جدید گوشی های هوشمند خود متوقف کند, البته با کمی تاخیر نسبت به بسیاری از برند های دیگر.

iPhone-X

به گزارش Gizmochina و به نقل از The Elec این شرکت تصمیم گرفته است که برای سری iPhone14 نمایشگرهای OLED را استفاده کند که به جای این بریدگی دارای سوراخ پانچ هستند. اگر این گزارش صحت داشته باشد, iPhone 14 Pro Max با صفحه نمایش 6.7 اینچی می تواند به اولین گوشی هوشمند اپل با بهترین نسبت صفحه نمایش به بدنه تبدیل شود.

iPhone 14

مدل های آینده iPhone 14 Pro اپل, از روش HIAA (Hole in Active Area) سامسونگ استفاده خواهند کرد که گفته می شود پیشرفته ترین فناوری سوراخ زنی OLED تا کنون بوده است.

درحالی که نمایشگر طراحی سوراخ پانچی به iPhone این امکان را میدهد تا بتواند نسبت تصویری بهتری را ارائه دهد, باید ببینیم اپل برای فناوری تشخیص چره ی دستگاه های خود چه تصمیمی خواهد گرفت؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی