|

شیائومی

طراحی پنل پشتی شیائومی 12 Pro فاش شد

Xiaomi 12 Pro case renders reveal back panel design featuring a massive primary camera

به تازگی رندرهایی از کیس شیائومی 12Pro منتشر شده است که طراحی ماژول دوربین و حضور سنسور غول پیکر دوربین اصلی را نشان میدهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی هفته های گذشته اخبار زیادی در ارتباط با شیائومی 12 Pro شنیدیم و توانستیم به ویژگی های مهمی از این گوشی هوشمند دست پیدا کنیم با این وجود تا حالا تصور درستی از پنل پشتی آن نداشتیم. به گزارش Gizmochina در یکی دو روز گذشته تصاویری از پنل پشتی شیائومی 12 Pro رندر شده است که به ما نگاه تازه ای از طراحی تنظیمات دوربین آن می دهد.

Xiaomi-12Pro-1

تصاویری که به تازگی منتشر شده، دانسته های گذشته ما را تائید می کند همان طور که ما انتظار داشتیم این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین سه گانه و یک فلش LED در پشت می باشد به علاوه یک سنسور اضافی نیز در کنار آنها قرار گرفته که می تواند LiSAR یا یک میکروفون باشد. ماژول دوربین به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای گوشی قرار گرفته است و طراحی آن مستطیلی شکل با لبه های منحنی می باشد همچنین همانطور که در تصاویر میبینیم ماژول دوربین دارای برآمدگی نسبتا زیادی است که ثابت می کند دوربین اصلی عضو قدرتمند سری 12 شیائومی از سنسور عظیمی پشتیبانی خواهد کرد. دو لنز دیگر نیز با اندازه ای نسبتا کوچک در زیر سنسور غول پیکر دوربین اصلی قرار گرفته اند.

Xiaomi-12Pro-2

همان طور که قبلا هم به آن اشاره کرده ایم، انتظار می رود که شیائومی 12 Pro دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد علاوه بر آن نیز انتظار حضور جوان ترین تراشه کوالکوم، Snapdragon 8 نسل 1 را، در این دستگاه داریم. گزارش های قبلی همچنین حاکی از آن بودند که شیائومی 12 Pro احتمالا باطری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

Xiaomi-12Pro-3

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها