|

ویوو

تصاویری واقعی از ویوو S12 Pro

Vivo S12 Pro real life images emerge

به تازگی یک پوستر رسمی از ویوو S12 Pro توسط مدیاتک در پلتفرم ها اجتماعی منتشر شده است که خبر از همراهی Dimensity 1200 با سری S12 ویوو, می …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش Gizmochina انتظار داریم که تا پایان ماه جاری و پیش از شروع سال نو, ویوو S12 و S12 Pro خود را رونمایی کند. اخیرا یک تصویر از S12 Pro در شبکه های اجتماعی در حال پخش است که به نظر میرسد این پوستر توسط مدیاتک به اشتراک گذاشته شده است; و این پوستر تائید می کند چیپست Dimensity 1200 قرار است که سری S12 ویوو را همراهی کند. علاوه بر این افشاگری به نام WHY LAB به تازگی چند تصویر واقعی از S12 Pro را منتشر کرده است.

Vivo S12 Pro1

تصاویر منتشر شده نشان میدهد که S12 Pro دارای صفحه نمایشی با لبه های منحنی است همچنین به نظر می رسد که در قسمت بالای صفحه نمایش یک جفت دوربین سلفی قرار گرفته است. شایعات حاکی از آنند که این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و یک لنز سوپرواید 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این طور که به نظر می رسد S12 Pro با رابط کاربری OriginOS Ocean به صورت پیش فرض معرفی خواهد شد.

در تصویر دوم نیز میبینیم که ویوو S12 Pro از تنظیمات دوربین سه گانه 108 مگاپیکسلی برخوردار است همچنین ماژول دوربین دارای روکش مات است در حالی که پنل پشتی جدای از ماژول دوربین روکشی براق دارد.

Vivo S12 Pro2

گمانه زنی ها بر آنند که احتمالا S12 Pro دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 90 هرتزی AMOLED به همراه اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و نهایتا شارژ سریع 44 واتی, خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها