|

ویوو

ویوو, X70 T را به بازار چین عرضه کرد

Vivo X70t goes on sale for the first time

ویوو به تازگی عضو جدیدی را به سری X70 خود که به تازگی معرفی شده اند اضافه کرده است, X70 T .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چندی پیش, ویوو سری گوشی های هوشمند X70 را قبل از بازار های جهانی در چین معرفی کرد, در همان زمان جدا از محصولاتی که در انتظارشان بودیم ویوو یک عضو دیگر از این خانواده, به نام Vivo X70 T را نیز معرفی  نمود و اکنون این محصول برای اولین بار در چین در دسترس قرار گرفته است. با این حساب سری X70 شیائومی حالا دارای چهار عضو می باشد,  X70 Pro Plus , X70 Pro, X70   و X70 T.

Vivo X70

عضو جدید خانواده ی ویوو دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. نرخ نمونه برداری لمسی آن نیز 240 هرتز است. بر اساس گزارش های منتشر شده این گوشی هوشمند از چیپست Exynos 1080 و حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخور دار است.

در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز باید اشاره کنیم که در جلوی دستگاه یک دوربین 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است و در پنل پشتی نیز یک لنز میکرو گیمبال 40 مگاپیکسلی, یک لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک لنز پرتره 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابر, تنظیمات دوربین اصلی را تشکیل می دهند.

Vivo X70 T

از دیگر ویژگی های  ویوو X70 T می توان به  باتری 4400 میلی آپر ساعتی آن اشاره کرد که از شارژ سریع 44 وات پشتیبانی می کند. سیستم عامل آن نیز اندروید 11 با رابط کاربری OriginOS 1.0 می باشد.

حالا باید ببینیم که آیا ویوو تصمیم دارد که این گوشی هوشمند را به بازار جهانی عرضه کند یا خیر؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها