|

هواوی

ساعت هوشمند جدید هواوی کی معرفی می شود و چه ویژگی هایی دارد؟

The Huawei Watch D will reportedly arrive alongside the Mate V on December 23

هواوی تصمیم دارد تا همزمان با رونمایی پرچمدار تاشو از جدیدترین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کند. 23 دسامبر روز مهمی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش GSMAreana ما انتظار داریم که در تاریخ 23 دسامبر هواوی از پرچمدار تاشو خود Mate V رو نمایی کند , علاوه بر این, خبرهای جدید حاکی از آنند که در همین تاریخ این شرکت چینی تصمیم دارد تا از نسل جدید ساعت های هوشمند خود رونمایی کند, به این ترتیب ما باید در انتظار Huawei Watch D تا قبل از سال جدید نیز باشیم. این اخبار کاملا با  اخبار گذشته در ارتباط با رونمایی Mate V هواوی در آن تاریخ مطابقت دارد.

Huawei Mate V

همچنین این طور که به نظر میرسد قرار است که ما شاهد سنسور اندازه گیری فشار خون بر روی این ساعت باشیم در این صورت می توانیم بگوییم که ساعت هوشمند جدید هواوی درحقیقت به یک ردیاب تناسب اندام پیشرفته تبدیل شده است. رندر های منتشر شده تصویری از طراحی مستطیل شکل با دو دکمه در سمت راست این ساعت را به ما نشان می دهند.

Huawei Watch D

با این اوصاف باید به خاطر داشته باشیم که تاریخ اعلام شده چه برای Mate V و چه برای Watch D زمان معرفی و عرضه این محصولات در بازار چین می باشد و هنوز مشخص نیست که چه زمانی این دستگاه ها در دسترس بازار های جهانی قرار خواهند گرفت.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها