|

ریلمی

رویداد ویژه ریلمی احتمالا با حضور GT 2 Pro همراه خواهد بود

Realme GT 2 series special event date confirmed

ریلمی اعلام کرده است که در 20 دسامبر یک رویداد ویژه برای سری GT 2 خود برگزار خواهد کرد, احتمالا GT 2 Pro نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش Gizmochina ,ریلمی به تازگی تائید کرده است در 20 دسامبر یک رویداد ویژه را برگزار خواهد کرد, پوستر منتشر شده توسط این شرکت نیز بیان می کند که این رویداد به سری GT 2 ریلمی تعلق خواهد داشت. از طرفی, در اوایل این ماه ریلمی اعلام کرد که تصمیم دارد تا به زودی Realme GT 2 Pro را که به تراشه نسل جدید کوالکوم مجهز گردیده, معرفی نماید. از این رو احتمالا این گوشی هوشمند در تاریخ 20 دسامبر و در رویداد ریلمی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

Realme-Poster

شایعاتی که در ارتباط با این گوشی هشومند شنیده می شوند خبر از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با ئضوح Quad HD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز, می دهند. همچنین انتظار میرود که GT 2 Pro با حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی عرضه گردد. همان طور که اشاره کردیم چیپست آن نیز Snapdragon 8 نسل 1 کوالکوم خواهد بود.

realme-GT2-Pro

به احتمال خیلی زیاد این گوشی هوشمند یک دوربین 32 مگاپیکسلی را برای عکاسی سلفی بر روی پنل جلویی خود به همراه خواهد داشت, پنل پشتی آن نیز احتمالا به تنظیمات دوربین سه گانه مجهز خواهد شد. ماژول دوربین GT 2 Pro شامل دو سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور تله فوتو می باشد.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در ارتباط با ظرفیت باتری این دستگاه منتشر نشده است با این حال ما انتظار داریم که پرچمدار ریلمی از شارژ سریع 65 وات پشتیبانی نماید.

همان طور که در گزارش های اخیر اشاره کرده ایم, بر اساس گفته های خود شرکت سازنده, احتمالا دو سری GT 2 Pro را در بازار خواهیم داشت, یک سری نسخه ی محدود خواهد بود که به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شده است و سری دیگر نسخه ی استاندارد است که دوربین سلفی آن با طراحی سوراخ پانچ همراه می باشد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها