|

شیائومی

نسل جدید گوشی های Gaming شیائومی در راه است!

Redmi K50 Gaming to come with Android 12

اخبار جدید حاکی از آنند که Redmi K50 Gaming از سیتم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 پشتیبانی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی هفته های گذشته شیائومی در حال کار به روی Redmi K50 Gaming خود بوده است. نسل قبلی گوشی های Gaming مجهز به پنل گوریلاگلاس هم در جلو و هم در پشت می باشد و حالا افشاگر معروف Digital Chat Station به تازگی اذعان داشته است که Redmi K50 Gaming نیز, به آخرین نسخه گوریلاگلس(Gorilla Glass Victus)  , مجهز خواهد شد.

همچنین این افشاگر اضافه کرده است که Redmi K50 Gaming از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود که قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست Dimensity 9000 تامین شود, به نظر می رسد که K50 Gaming عملکرد بسیار خوبی را در تجربه ی یک بازی برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

Poco F4 GT

با توجه به اطلاعاتی که پیش تر منتشر شده اند ما حدس می زنیم این گوشی هوشمند دارای پنل OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز یا 144 هرتز باشد. تنظیمات دوربین اصلی آن نیز احتمالا از یک سنسور 64 میگاپیکسلی, به همراه یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق, تشکیل شده است. البته باید اشاره کرد که گزارش های دیگری نیز وجود داردند که خبر از نسخه ی دیگر این گوشی هوشمند می دهند که به سنسور دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده است.

نسل قبلی این گوشی هوشمند در بازار جهانی با نام Poco F3 GT عرضه شد, به همین ترتیب ما فکر میکنیم که احتمال دارد K50 gaming نیز هنگام ورود به بازار جهانی نام Poco F4 GT را به خود اختصاص دهد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها