|

اپل

اپل iPhone تاشو خود را تا سال 2024 رونمایی نخواهد کرد!

Apple’s foldable iPhone isn’t coming until 2023

راس یانگ, تحلیلگر معروف, به تازگی اعلام کرده است که معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو اپل به سال 2024 موکول شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها فناوری گوشی های هوشمند تاشو بسیار محبوب شده اند و روز به روز شرکت های سازنده پیشرفت میکنند. با این وجود, درحالی که اپل سری iPhone های خود را همیشه به همراه پیشرفت های تکنولوژی نسبت به نسل های قبلی معرفی می کند, هنوز هیچ گوشی هوشمند تاشوای را به بازار معرفی نکرده است, صنعتی که در حال حاضر سامسونگ, تماما تحت سلطه ی خود درآورده است.

Samsung-Foldable

چندی پیش اخباری منتشر شد حاکی از آنکه غول فناوری مستقر در کوپرتینو تصمیم دارد تا اولین سری تاشو خود را در سال 2023 رونمایی کند, اما خبر بد برای اپل دوستان این است که به تازگی راس یانگ, تحلیلگر معروف اعلام کرده است که هرچند اپل در حال کار بر روی نسخه ی تاشو iphone می باشد اما این محصول در سال 2023 در دسترس قرار نخواهد گرفت, و به احتمال زیاد در سال 2024 شاهد عرضه آن خواهیم بود.

شکی نیست که اپل سخت در حال کار بر روی نسخه ی تاشو گوشی های هوشمند می باشد چرا که براساس اخبار منتشر شده می دانیم غول فناوری کره ای, سامسونگ, نمونه های نمایشگر تاشو خود را برای آزمایش در اختیار اپل قرار داده است. همچنین اخیرا شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه غول کوپرتینی قصد همکاری با LG Display را دارد.

براساس گزارش های پیشین, iPhone تاشو اپل به نمایشگر OLED 8 اینچی مجهز خواهد گردید.

در حالی که اپل سال ها تا عرضه ی تجاری اولین گوشی هوشمند تاشو خود فاصله دارد, رقیب آسیایی آن جایگاه خود را در بازار جهانی تثبیت کرده است و در حال حاضر با ارائه چند مدل مختلف به شماره یک این فناوری تبدیل شده است.

شرکت های دیگری نیز مانند هواوی تا به حال چند گوشی هوشمند تاشو را معرفی کرده اند. مدت ها است که از عرضه Mi Mix Fold شیائومی می گذرد همچنین آنر و اوپو نیز به جمع تولید کنندگان گوشی های هوشمند پیوسته اند و اوپو قصد دارد تا در 15 دسامبر اولین محصول خود را در این زمینه رونمایی کند.

Xiaomi-Mix-Fold

هنوز مشخص نیست که دلیل این همه تعلل شرکت سردمدار اپل چیست, و ما تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه زمان قدمی بیشتر از طراحی این محصول برخواهد داشت؟

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها