|

آنر

تصاویر واقعی آنر X30 دو روز پیش از رونمایی فاش شد

Honor X30 live shots

به تازگی آنر, تصاویری واقعی از عضو سوم سری X30 خود را که در 16 دسامبر رونمایی خواهد شد, فاش کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید آنر در ماه اکتبر امسال دو عضو از سری X30 خود, Honer X30 i و Honer X30 Max , را  در بازار خانگی معرفی کرد. از طرف دیگر مدتی می شود که آنر اعلام کرده است که قصد دارد تا در 16 دسامبر مصادف با هشتمین سالگر محصول محبوب Honer 3X عضو سوم X30 را رونمایی کند.

به گزارش Gizmochina در حالیکه حدود 48 ساعت تا زمان رونمایی این محصول باقی مانده, تصاویری واقعی از آن منتشر شده است. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که در پنل جلویی این گوشی دوربین سلفی با طراحی سوراخ پانچ (حفره) قرار گرفته است همچنین در پنل پشتی نیز جزیره دوربین دایره ای شکل را میبینیم, سه سنسور دوربین به علاوه یک فلش LED.

Honor-X301

علاوه بر این براساس تصویر دیگری که منتشر شده است به نظر می رسد این گوشی هوشمند در چهار رنگ, مشکی, سفید, آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

Honor-X303

همان طور که در اخبار قبل اشاره کردیم Honer X30 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به تراشه ی Snapdragon 695 مجهز می گردد با این وجود از اتصال به شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Honor-X302

در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز می توانیم بگوییم که دارای ماژول دوربین سه گانه می باشد که از یک سنسور 48 مگاپیکسلی, سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

Honor-X304

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها