|

سامسونگ

نسل آینده پرچمداران سامسونگ با شارژ بی سیم 25 وات

Samsung Galaxy S22 series phones could have 25W wireless charging support

در حالی که سامسونگ هنوز تاریخ رونمایی سری Galaxy S22 را رسما اعلام نکرده است, یک به یک ویژگی های این سری فاش می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ به زودی نسل بعدی گوشی های هوشمند سری S خود را به بازار معرفی خواهد کرد و اگر اخبار و شایعاتی را که تا به حال منتشر شده اند ملاک قرار دهیم, اوایل فوریه شاهد حضور سری Galaxy S22 سامسونگ خواهیم بود, هرچند که غول فناوری کره ای هنوز هیچ تائیدیه ی رسمی ای در این باره اعلام نکرده است.

در هر صورت ما مدت هاست که از طریق اخبار و افشاگری ها تقریبا تمامی مشخصات این سری را میدانیم, اما اکنون اطلاعات جالب تازه ای منتشر شده است که از جزئیات شارژ این سری خبر می دهد.

بر اساس گزارشی که  PhoneArena به تازگی منتشر کرده است, سامسونگ اخیرا پد شارژ بی سیم 25 واتی جدیدی را جهت دریافت تائیدیه به FCC ارائه کرده است, درنتیجه سامسونگ قصد دارد که این لوازم جدید را همزمان با سری Galaxy S22 رونمایی کند.

از طرفی دیگر احتمال زیادی وجود دارد که سری پرچمدار سامسونگ یا دست کم فقط Galaxy S22 Ultra از شارژ بی سیم 25 واتی پشتیبانی کند. اگر این اتفاق واقعا رخ دهد سامسونگ برای اولین بار خواهد بود که چنین قابلیتی را بر روی دستگاه های خود ارائه می دهد.

Samsung Wirless Charger

تا به این لحظه حداکثر شارژ بی سیمی  که این غول فناوری بر روی دستگاه های خود راه اندازی کرده است 15 وات می باشد, برای شارژ سیمی از طریق کابل USB نیز این عدد به 25 وات می رسد که Galaxy S21 Ultra از آن پشتیبانی می کند; هرچند که انتظار می رود سامسونگ سرعت شارژ سیمی خود را نیز به 45 وات افزایش دهد.

همان طور که می دانید سری Galaxy S22  بسته به بازار توضیع با دو نوع چیپست متفاوت ارائه می شود, Snapdragon 8 نسل 1 یا Exynos 2200 .

همچنین گزارش اخیر اشاره می کند که Galaxy S22 Ultra از لحاظ پیکر بندی حافظه در دو مدل عرضه خواهد شد:

  • 12 گیگابایت رم + 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی
  • 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی

 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها