|

اوپو

نگاهی کلی به Find N اولین گوشی هوشمند تاشو اوپو

Review on Oppo Find N

سرانجام پس از چهار سال تحقیق و توسعه, اوپو از اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرد. نگاهی می اندازیم به ویژگی های کلی این پرچمدار.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سرانجام پس از مدت ها انتظار اوپو از اولین گوشی هوشمند تاشو خود Find N رونمایی کرد. این دستگاه پس از طی کردن چهار سال روند توسعه و تحقیق, سرانجام معرفی شد. این شرکت در این مدت بر توسعه طراحی و عملکرد لولا و دوام کلی این محصول بسیار تاکید داشته است.

OppoFindN

صفحه نمایش بیرونی این گوشی هوشمند پنل 5.49 اینچی AMOLED می باشد در حالی که پنل صفحه نمایش داخلی 7.1 اینچی E5 AMOLED است که روشنایی 1000 نیت را با نرخ تازه سازی تطبیقی 1 هرتز تا 120 هرتز ارائه می دهد. همان طور که در روز های گذشته از اخبار متوجه شدیم, برای محافظت صفحه نمایش این دستگاه از UTG استفاده می کند.

یکی از مواردی که اوپو بسیار بر آن تاکید داشت, از بین بردن چروک در محل خم شدگی صفحه نمایش و بالابردن دوام کلی در عین خوش دست بودن  دستگاه, بود; و حالا علیرغم وزن 275 گرمی اوپو تمام تلاش خود را کرده تا مطمئن شود که کاربر قرار نیست گوشی همراهی به سنگینی و بد شکلی یک آجر را در دست بگیرد. در ارتباط با دوام دستگاه نیز اوپو تاکید کرده است, که Find N می تواند صد بار به مدت بیشتر از پنج سال در دمای 20- درجه سانتی گراد بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی در محل خم شدگی, تا شود.

Oppo-Find-N

قابل توجه است که جدا از حالت های تا شده و باز, می توان از این گوشی هوشمند در حالت FlexForm نیز استفاده کرد. در این حالت اساسا می توان گوشی را بین دو حالت باز و بسته قرار داد. این ویژگی به لطف مکانیزم لولای جدید  Flexion (شامل 136 قطعه) ممکن گردیده که ادعا می شود یکی از بهترین های موجود در بازار است.

یکی دیگر از موارد جالبی که در ارتباط با اولین گوشی هوشمند اوپو, Find N وجود دارد مربوط به رابط کاربری آن می باشد, که به کاربر این امکان را می دهد که از قسمت نوار بالای صفحه ویژگی دسترسی به صفحه تقسیم شده را فعال کند, در نتیجه کاربر می تواند فرایند چند کار را بسیار ساده و راحت در اختیار داشته باشد.

OPPO-FindN

پرچمدار اوپو, Find N همان طور که انتظار می رفت از تراشه Snapdragon 8 نسل 1 و باتری 4500 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع 33 واتی, پشتیبانی می کند.

در پنل پشتی نیز تنظیمات دوربین سه گانه را شاهد هستیم که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX 766 همراه با سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو, تشکیل شده است. در پنل جلویی نیز شاهد یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم که با طراحی حفره ای (سوراخ پانچی) بر روی هر دو صفحه نمایش, قرار گرفته است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها