|

آنر

پرچمدار تاشو آنر از Snapdragon 8 نسل 1 پشتیبانی خواهد کرد

Honer Magic Folds comes with Snapdragon 8 Gen1

اخیرا افشاگر معروف Digital Chat Station اعلام کرده است که پرچمدار تاشو آنر از غول تراشه های کوالکوم استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل این هفته مدیاتک طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که طی سه ماه آینده سال 2022 حداقل چهار تولید کننده گوشی های هوشمند برای دستگاه های آینده خود از Dimensity 9000 بهره خواهند برد. سپس روز گذشته  شرکت آنر اطلاعیه ی مدیاتک را در وب سایت Weibo منتشر کرد و به طرفداران خود اطمینان دارد که همان گونه که مدیاتک گفته است سال آینده آنر گوشی هوشمند مجهز به پرچمدار مدیاتک را به بازار معرفی خواهد کرد.

Dimensity 9000

از طرفی دیگر به تازگی افشاگر معروف Digital Chat Station اذعان داشته است که پرچمدار تاشو آنر از تراشه مدیاتک پشتیبانی نخواهد کرد, بلکه این گوشی  هوشمند به تراشه Snapdragon 8 نسل 1 کوالکوم مجهز خواهد گردید.

Honor-Magic-Fold

پرچمدار مدیاتک,  Dimensity 9000 یک چیپست ساخته شده طی فرآیند 4 نانومتری می باشد که دارای هسته Corax-X2 است. همچنین برای اولین بار بلوتوث 3.05 را ارائه می دهد. شرکت مدیاتک ادعا کرده است که ایت تراشه از لحاظ عملکرد خام, بی نظیر است و امکان دارد که بتواند به پلتفرم A15 Bionic اپل نزدیک شود.

در هر حال پرچمدار تاشو آنر هنوز در هاله ای از ابهام وجود دارد, و از آنجایی که تا شروع سال جدید زمان زیادی باقی نمانده است ما امیدواریم که خیلی زود بتوانیم اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها