|

ویوو

ویووY32 اولین گوشی مجهز به Snapdragon 680

vivo Y32 goes official as the world's first Snapdragon 680-powered smartphone

ویوو Y32 به تازگی در چین به طور رسمی رونمایی شده و حالا ما میدونیم که این گوشی هوشمند برای اولین بار به چیپست اسنپدراگون 680 مجهز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویوو Y32 برای اولین بار در اواخر ماه نوامبر TENNA دیده شد. سپس در اوایل دسامبر مشخصات کامل آن مجدد در TENNA منتشر شد، چند هفته پیش نیز به طور رسمی این گوشی هوشمند در چین رونمایی شد.

محصول جدید ویوو که به تازگی رونمایی شده است با پوشش براق خود کاملا زیبا و چشم نواز ظاهر شده است.

Vivo-Y32

اصلی ترین ویژگی این گوشی هوشمند تراشه آن می باشد. ویوو Y32  اولین گوشی هوشمندی است که از  تراشه Snapdragon 680 بهره می برد.

ویوو Y32 از صفحه نمایش 6.51 اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ تازه سازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و طرح بالای صفحه نمایش نیز یک بریدگی قطره ای شکل وجود دارد که محل قرارگیری دوربین سلفی می باشد. در پنل پشتی نیز شاهد حضور تنظیمات دوربین دوگانه شامل،  یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی، می باشیم.

محصول جدید ویوو می تواند از دو سیم کارت 4G پشتیبانی کند، همچنین Wi-Fi دو بانده، بلوتوث 5.0، جی پی اس، پورت USB – C، حسگر اثر انگشت و جک هدفون 3.5 میلی متری از دیگر مشخصات Y32 می باشد.

VIVO

براساس شایعاتی که شنیده می شوند ما انتظار داریم که این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی به بازار عرضه شود، همچنین ما فکر می کنیم که سیستم عامل Y32 به احتمال زیاد نسل قبلی اندروید، اندروید 11 خواهد بود.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها