|

مدیاتک

بالاخره مدیاتک در برابر رقیب خود کوالوم می ایستد!

Redmi K50 and Realme GT Neo3 are coming with Dimensity 8000

هنوز یک هفته از معرفی پرچمدار مدیاتک نگذشته است که اخبار Dimensity 8000 عضو جدید خانواده Dimensity و گوشی های پشتیبانی کننده آن به گوش می ر…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدیاتک در 16 دسامبر پرچمدار خود یعنی Dimensity 9000 را به بازار معرفی کرد و در حالی که کمتر از یک هفته از این رونمایی گذشته است ,اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه مدیاتک تصمیم دارد که عضو جدیدی را به خانواده Dimensity خود اضافه کند. این طور که به نظر می رسد عضو جدید Dimensity 8000 نام دارد.

متاسفانه تا این لحظه هیچ خبری در ارتباط با مشخصات یا حضور این تراشه در بنچمارک ها منتشر نشده است, با این وجود یک منبع داخلی چینی, در Weibo اعلام کرده است که ظاهرا در سال آینده Redmi K50 و Realme Neo3 به همراه این تراشه ی جدید به بازار معرفی می گردند.

اگر اطلاعات فاش شده درست باشند باید باورکنیم که پرچمدار سری K ردمی سال آینده به طور کامل از تراشه های Snapdragon کوالکوم صرف نظر خواهد کرد و به تراشه های Dimensity مدیاتک رو خواهد آورد. براساس اخباری که تا به الان منتشر شده اند به نظر می رسد که K50 به Dimensity 8000 و K50 Pro به Dimensity 9000 مجهز خواهند گردید.

K50-Gaming

خب باید اعتراف کنیم که این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد چرا که تا قبل از سال 2021 ردمی هرگز برای پرچمداران خود از تراشه های مدیاتک استفاده نکرده بود. در حقیقت فقط یک بار آن هم زمان عرضه K40 Gaming ردمی از تراشه ی ساخت مدیاتک استفاده کرد.

به نظر می رسد سال 2022 بالاخره برای مدیاتک سال موعود خواهد بود, که می تواند بسیار قدرتمند در برابر رقیب خود کوالکوم بایستد, چرا که اوپو و ردمی هردو رسما تائید کرده اند که از پرچمدار مدیاتک Dimensity 9000 برای پرچمداران آینده خود استفاده خواهند کرد.

هنری دوان, معاون اوپو, اعلام کرده است که پرچمدار بعدی سری Find X اولین دستگاه این شرکت خواهد بود که از  Dimensity 9000 بهره خواهد برد. همچنین لو ویبینگ نیز اعلام کرده است که ردمی تصمیم دارد از Dimensity 9000 برای K50 Gaming خود استفاده نماید.

Oppo Find X4

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها