|

شیائومی

شیائومی Mix Fold2 با صفحه نمایش 8.1 اینچی UTG سامسونگ

Xiaomi MIX Fold 2 to feature Samsung’s 8.1-inch UTG display

شیائومی در حال کار بر روی نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود می باشد, نسل جدید از پنل های ساخت Samsung Display استفاده خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سال گذشته شیائومی به طور رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو خود را تحت سری MIX با نام Mi MIX Fold به بازار عرضه کرد, و حالا این شرکت در حال کار بر روی نسل جدید این سری, که احتمالا نام MIX Fold 2 را خواهد داشت, می باشد.

طبق آخرین گزارش هایی که منتشر شده است, گوشی هوشمند تاشو جدید شیائومی در پایگاه داده IMEI دیده شده است و دستگاه نیز مراحل صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته. علاوه بر این گزارش ها حاکی از آنند که Xiaomi MIX Fold 2 به احتمال زیاد در سه ماهه ی سوم سال 2022 رونمایی خواهد شد.

Xiaomi-Mi-Mix-Fold

آخرین اخباری که در ارتباط با این محصول منتشر شده است, از صفحه نمایش انعطاف پذیر 8.1 اینچی  UTG AMOLED  ساخت شرکت Samsung Display , خبر می دهد. صفحه نمایش UTG در سطح 30 میکرون پردازش شده و از طریق فرآیندی ساخته شده است که انعطاف پذیری و دوام را بهبود می بخشد. همچنین به نظر می رسد که شیائومی زمان زیادی را برای ارتقا کیفیت و عملکرد لولاها صرف کرده است. و اما در ارتباط با سایر ویژگی ها و پیشرفت ها, باید منتظر بمانیم تا طی ماه های آینده اخبار جدیدی نشت پیدا کنند.

صرفا جهت یادآوری باید اضافه کنیم که شیائومی برای صفحه نمایش MIX Fold نسل قبلی از Polymide استفاده کرده است که توسط Huaxing Optoelectronics طراحی شده است, هواوی نیز از همین فناوری برای Mate X2 استفاده نموده.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها