|

اوپو

Find X4 اوپو بلاخره کی معرفی و رونمایی می شود؟

OPPO Find X4 to be released in February or March

اوپو از سری Find X4 خود در اوایل سال رونمایی خواهد کرد, جالب این جاست که یکی به پرچمدار مدیاتک و دیگری به پرچمدار کوالکوم مجهز می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری Find X4 اوپو شامل دو عضو استاندارد و Pro می شود, که بر اساس اخباری که تا به حال منتشر شده اند, اگرچه اوپو تاریخ دقیقی برای معرفی این محصولات ارائه نداده است, ما انتظار داریم که در ماه فوریه یا مارس از این سری رونمایی کند.

براساس اخباری که Gizmochina به نقل از افشاگر معروف Digital Chat Station به تازگی منتشر کرده است , یکی از اعضای این سری به پرچمدار مدیاتک و دیگری به پرچمدار کوالکوم مجهز خواهد گردید. این طور که به نظر می رسد Find X4 استاندارد (وانیلی) به تراشه Dimensity 9000 و Find X4 Pro به تراشه Snapdragon 8  نسل 1 مجهز خواهد گردید.

Oppo-Find X

این افشاگر همچنین اشاره می کند که هر دو عضو سری Find X4 به احتمال زیاد از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کنند.

از طرفی دیگر, 16 دسامبر مدیاتک کنفرانس خبری برگزار کرد و در آن از پلتفرم گوشی های هوشمند با Dimensity 9000 5G صحبت کرد همچنین اعلام کرد که نسل جدید سری پرچمدار Find X برای اولین بار با پلت فرم تلفن همراه Dimensity 9000 5G عرضه خواهد شد.

این تراشه برای اولین باردر نوامبر 2021 رونمایی شد. Dimensity 9000  از فرآیند 4 نانومتری TSMC به همراه آخرین ترکیب معماری Arm V9 استفاده می کند که آن را به یک پیشنهاد بسیار کم مصرف و در عین حال کارآمد تبدیل می کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها