|

ویوو

ویوو S12 Pro و استفاده از فلش های LED دوگانه در پنل جلویی

vivo S12 Pro to bring dual front-facing LED flashes

در حالیکه چیزی تا زمان رونمایی سری S12 ویوو باقی نمانده است ویوو اعلام کرده که این دستگاه از دو فلش LED بر روی پنل جلویی بهره خواهد برد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سری ویوو S12 در روز چهارشنبه، 22 دسامبر به بازار معرفی می شوند و ما براساس اخبار منتشر شده طی چند ماه گذشته می دانیم که این گوشی هوشمند بر روی پنل پشتی خود تنظیمات دوربین سه گانه ای را قرار داده است. همچنین می دانیم که پنل جلویی نیز شامل دو دوربین می شود.

به گزارش GSMArena ویوو به تازگی تیزری از این گوشی هوشمند را در صفحه Weibo خود منتشر کرده است که نشان می دهد، عکس های بهتری توسط دوربین های جلو به همراه دو فلش LED ثبت خواهند شد. به این معناست که ویوو دو فلش LED را در نوار باریک بالای پنل برای S12 Pro قرار خواهد داد.

یکی از دوربین های جلو دارای سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود و ما فکر میکنیم که احتمالا دوربین دوم نیز سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی باشد که از سری S10 به ارث رسیده است.

Vivo-S12-Pro

از لحاظ مشخصات این سری، متاسفانه هنوز هم اطلاعات زیادی در دست نیست و ما هر آنچه که میدانیم بر مبنای گمانه زنی هاست، به همین ترتیب ما فکر میکنیم که S12 Pro از چیپست Dimensity 1200 بهره خواهد برد. صفحه نمایش آن هم به احتمال زیاد یک پنل OLED 6.5 اینچی می باشد. همچنین ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند ظرفیت باتری در حدود 4200 تا 4300 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی ارائه دهد؛ هرچند که ما دوست داریم ویوو استاندارد شارژ سریع 55 وات خود را برای نسل جدید سری S نیز ارائه بدهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها