|

سامسونگ

نسل جدید پرچمدارهای سامسونگ با حداکثر روشنایی صفحه نمایش

Displays on Galaxy S22+, S22 Ultra to offer 1,750 nits peak brightness level:

به نظر می رسد که نسل جدید سری S بهبود باور نکردنی در روشنایی صفحه نمایش داشته است و روشنایی بالاتر از حد استاندارد را ارائه خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس گزارش هایی که تا کنون منتشر شده است, بی صرانه در انتظار ماه فوریه و رونمایی جدید ترین سری پرچمدار سامسونگ سری S22 هستیم. درست مانند سه نسل گذشته, ظاهرا نسل جدید نیز شامل سه مدل +Galaxy S22 , Glaxy S22 و Galaxy S22 Ultra خواهد بود.

با توجه به گزارشی که Gizmochina به نقل از Sammobile به تازگی منتشر کرده است, +S22 و S22 Ultra نسبت به نسل های گذشته خود بهبود قابل توجهی در روشنایی نمایشگر خواهند داشت, اما مدل استاندارد این سری سنت سه نسل قبل را دنبال می کند.

Galaxy-S22-

این گزارش ذکر می کند که نمایشگرهای +Galaxy S22 و Galaxy S22 ultra می‌توانند به حداکثر سطح روشنایی 1750 نیت برسند. در حالی که سطح روشنایی استاندارد آنها به طور متوسط 1200 نیت می باشد.

در حقیقت سطح حداکثر روشنایی این دو محصول به ترتیب 1000 و 1300 نیت می باشد.

نهایتا نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که, حداکثر روشنایی قابل ذکر, فقط در محیط های  بسیار پر نور آن هم زمانی که حالت خودکار فعال است, فقط در بخش های خاصی از صفحه نمایش نه تمام آن, راه اندازی خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها