|

آنر

این شما و این هم تیزر رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو آنر!

Honor officially teases Magic V as the brand’s first foldable smartphone

تیزر رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو منتشر شد. هرچند که اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است اما ما حدس می زنیم که تاریخ رونمایی نزدیک است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از زمانی که آنر از شرکت هواوی جدا شده است و مستقلا به طراحی و تولید گوشی های هوشمند رو آورده است, تا به حال چندین دستگاه خوب و معقول را به بازار عرضه کرده است.

امروز این شرکت فناوری چینی رسما از محصول آینده خود, که به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت شناخته می شود, خبر داد. آنر یک تیزر تبلیغاتی از این محصول را به اشتراک گذاشته است که البته متاسفانه چیز زیادی از این گوشی هوشمند فاش کرد اما دو پنل را به نمایش می گذارد که توسط یک لولا به هم متصل شده اند.

MagicV

این شرکت هنوز اخبار رسمی از ویژگی های این محصول فاش نکرده است, ما حتا به طور قطع نمی دانیم که این گوشی هوشمند ظاهری شبیه به گلکسی زد فولد خواهد داشت یا گلکسی زد فیلیپ؟

با توجه به تیزری که به تازگی منتشر شده است و اخباری که در این مدت شنیده ایم, احتمال می دهیم که آنر در ژانویه سال آینده به طور رسمی از اولین گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کند.

البته از طرفی دیگر باید این احتمال را درنظر گرفت که ممکن است آنر دو گوشی هوشمند تاشو را در سال پیش رو به بازار معرفی نماید.

به هرحال ما انتظار داریم که طی روزهای آینده اخبار بیشتری را در ارتباط با اولین پرچمدار تاشو آنر بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها