|

شیائومی

سری 11i شیائومی با شارژ سوپر قوی به زودی رونمایی خواهد شد!

Xiaomi 11i Hypercharge with 120W charging is coming on January 6

شیائومی اعلام کرد که از فناوری سوپر شارژ خود در 6 ژانویه ی 2022 همراه با سری شیائومی 11i رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  ماه گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی تصمیم دارد تا, قبل از پایان 2021 یک گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ 120 وات را معرفی نماید. بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است, شیائومی امروز اعلام کرده که سری 11i شیائومی را در نیمه ی اول ماه ژانویه سال 2022 در هند معرفی خواهد کرد.

واقعیت این است که کمی گزارش های اخیر گیج کننده شده اند با این حال نکته ی مهم و درخور توجه این جاست که نهایتا شیائومی 11i سوپر شارژ, از شارژ فوق العاده قوی و سریع 120 واتی پشتیبانی می کند , به این ترتیب نه تنها این محصول عنوان سریع ترین گوشی هوشمند در هند را بدست خواهد آورد بلکه لقب اولین گوشی هوشمند با شارژ +100W را به خود اختصاص خواهد داد.

Xiaomi 120 W

شیائومی فناوری شارژ 120 واتی خود را فناوری HyperCharge می نامد و ادعا می کند که این فناوری می تواند باتری گوشی هوشمند را تنها در 15 دقیقه به شارژ 100 برساند.

این شرکت سازنده ی چینی قول داده است که در روزهای آینده اخبار بیشتری را در ارتباط با این سری در اختیار ما بگذارد با این وجود غول تجارت الکترونیک هندی Flipkart قبلاً یک قدم جلوتر رفته است و تأیید کرده که این گوشی‌های هوشمند دارای نمایشگرهای 120 هرتزی میباشند و تراشه پرچم‌دار مدیاتک در راس آن ها قرار خواهند داشت.

در حالی که منتظر جزئیات بیشتر در مورد گوشی های هوشمند جدید شیائومی هستیم، شایعات قبلی ادعا می کردند که در حقیقت,  ردمی نت 11 پلاس با نام شیائومی 11i سوپر شارژ در هند, عرضه خواهد شد.

در هر حال ما امیدواریم که خیلی زود بتوانیم به اخبار بیشتری در ارتباط با محصولات فوق سریع شیائومی دست پیدا کنیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها