|

ریلمی

مشخصات ریلمی جی تی 2 پرو توسط TENAA فاش شد

Realme GT 2 Pro full specs revealed via TENAA listing

پس از 3C و AnTuTu حالا بیشتر مشخصات پرچمدار ریلمی در سایت پایگاه داده گواهی TENAA منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که در انتظار رونمایی ریلمی از جدیدترین پرچمدار خود هستیم و اخبار آن را دنبال میکنیم. براساس گزارشی که سایت خبری Gizmochina امروز منتشر کرده به تازگی ریلمی جی تی 2 پرو در لیست گواهی TENAA دیده شده است. این گوشی هوشمند که قدرت خود را بوسیله تراشه پرچمدار کوالکوم، اسنپدارگون 8 نسل 1 تامین می کند، پیش از این نیز در اوایل این ماه در لیست گواهی 3C چین با شارژ سریع 65 واتی ظاهر شد.

طی ماه گذشته نیز نام این گوشی هوشمند در پایگاه داده گواهی AnTuTu دیده شد که بر اساس آن ما متوجه شدیم ریلمی جی تی 2 پرو از اندروید 12 پشتیبانی خواهد کرد همچنین پیکر بندی حافظه آن نیز به صورت 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی, طراحی شده است؛ به علاوه اطلاعات فاش شده توسط AnTuTu ، از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی 120 هرتز خبر دادند.

GT-2Pro

ار طرف دیگر پرچمدار پر سر و صدای ریلمی توانست امتیاز 1025215 را در بنچمارک گیگ بنچ کسب کند که بسیار امتیاز قابل توجهی است.

حالا نیز گواهی TENAA یکسری از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند را  فاش کرده است. از جمله این مشخصات صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1440x3216 پیکسل می باشد و حسگر اثر انگشت در قسمت پایینی آن، می باشد. 

لیست TENAA همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند از لحاظ پیکر بندی حافظه در سه مدل عرضه خواهد شد:

  • 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی
  • 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی

GT-2-Pro

در پنل پشتی این گوشی تنظیمات دوربین سه گانه قرار گرفته است که از دو سنسور 50 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برای دوربین سلفی نیز بر روی پنل جلویی سنسور 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این گوشی هوشمند در چندین رنگ از جمله سفید, مشکی چدنی، آبی کریستالی یخی و سبز روشن، عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها