|

موتورولا

نسل جدید گوشی هوشمند تاشو موتورولا در راه است

 Motorola is working on a new foldable Razr

موتورولا تصمیم ندارد تا در بازار گوشی های هوشمند تاشو عقب بایستد, نسل جدید Razr گوشی هوشمند تاشو موتورولا در راه است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها بازار گوشی های هوشمند تاشو بسیار داغ است و روز به روز محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می کنند, علاوه بر این یک به یک شرکت های سازنده  گوشی های هوشمند به جمع طراحان تاشو می پردازند. موتورولا یکی از پیشگامان این صنعت بوده است که Razr اصلی را در سال 2019 به بازار عرضه کرد, یک سال پس از آن نیز نسل بعدی آن را به بازار عرضه نمود اما متاسفانه نتوانست آن طور که باید در جمع گوشی های هوشمند راه پیدا کند.

Rzar

با این حال این طور که به نظر می رسد موتورولا نا امید نشده است و بنا بر گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است, این شرکت چینی در حال کار بر روی نسل جدید Razr می باشد.

از آنجایی که لنوو مدیریت موتورولا را بر عهده دارد, یکی از مدیران اجرایی لنوو در Weibo  اعلام کرده است که موتورولا قول می دهد Razr آینده از لحاظ عملکرد به طرز چشمگیری بهبود یافته باشد همچنین به همراه رابط کاربری ارتقا یافته ای عرضه شود. علاوه بر این ها می توان انتظار داشت که نسل آینده از طراحی زیباتری نیز برخوردار باشد.

در نهایت، به نظر می رسد که Razr جدید برای اولین بار در بازار چین عرضه شود و سنت شکنی کند. با این حال، با توجه به اینکه گوشی‌های تاشو در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند چینی را طوفانی کرده‌اند، منطقی است که موتورولا نخواهد به راحتی زمین را برای رقبای خود خالی کند. ما انتظار داریم که Razr بعدی در سطح بین‌المللی نیز عرضه شود، چرا که هر دو مدل قبلی آن نیز عرضه شده‌اند.

Motorola

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در دست نیست اما ما امیدواریم که خیلی زود افشاگری هایی را در رابطه با مشخصات این گوشی هوشمند شاهد باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها